Linia 0114: Trzebinia – Trzebinia Siersza
Stacja (00999): Trzebinia |
Linia 0093: Trzebinia – Zebrzydowice [Petrovice u Karviné CZE] Linia 0103: Trzebinia – Skawce Linia 0133: Dąbrowa Górnicza Ząbkowice – Kraków Główny |
Oznaczenie: SM42-1261 ex SM42-1004 (Nr fabryczny: 10021)
Rok produkcji: 1978
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 173-1 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Tabliczka znamionowa zamontowana przez wykonawcę modernizacji firmę Newag.
Uploaded | 9 grudnia 2023 |
Oznaczenie: SM42-1261 ex SM42-1004 (Nr fabryczny: 10021)
Rok produkcji: 1978
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 173-1 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Wyłączona manewrówka na bocznym torze w Trzebini.
Uploaded | 9 grudnia 2023 |
Oznaczenie: ST44-1249 ex ST44-925
Rok produkcji: 1979
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: ST44
EVN i VKM: 92 51 3 620 200-5 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Tabliczka modernizacyjna zamontowana przez bydgoski zakład Pesa. W 2023 ta tablica jeszcze na maszynie jest zawieszona.
Uploaded | 9 grudnia 2023 |
Oznaczenie: ST44-1249 ex ST44-925
Rok produkcji: 1979
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: ST44
EVN i VKM: 92 51 3 620 200-5 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Uploaded | 9 grudnia 2023 |
Widok na główną część pierwszego peronu stacji z oddali.
Uploaded | 9 grudnia 2023 |
Peron pierwszy jeszcze przed modernizacją, obecnie to miejsce wygląda inaczej. Może w 2024 roku się tam wybiorę :).
Uploaded | 9 grudnia 2023 |
Peron pierwszy jest dość długi jednak pociągi zatrzymują się bliżej budynku dworca.
Uploaded | 9 grudnia 2023 |
Widok z oddali na główną drogę w Trzebini, pod nią PKP PLK modernizuje peron numer 3.
Uploaded | 9 grudnia 2023 |
Odstawiony wagon mieszkalny - bramkard na stacji.
Uploaded | 9 grudnia 2023 |
Dworzec w Trzebini z oddali, niestety zdjęcia z 2019 roku nie są pełną sesją zdjęciową z tej stacji z uwagi na burzę która, przeszła nad stacją, z widocznej na zdjęciu chmury.
Uploaded | 9 grudnia 2023 |
Oznaczenie: Class66-66178
Rok produkcji: 1999
Producent: Electro Motive Diesel Inc. (Kanada)
Spalinowozy Typu: Class 66 (Electro-Motive Diesel JT42CWRM)
Typ: Class 66
EVN i VKM: 92 70 0 066 178-9 GB-DBSUK
Przewoźnik: DB Schenker Rail (UK) Ltd
------------------------------------------
Po oplocie skład talbotów jedzie w kierunku Chrzanowa konkretnie do kopalni w Libiążu.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Class66-66009
Rok produkcji: 2006
Producent: Electro Motive Diesel Inc. (Kanada)
Spalinowozy Typu: Class 66 (Electro-Motive Diesel JT42CWRM)
Typ: Class 66
EVN i VKM: 92 51 3 650 010-3 PL-FPL
Przewoźnik: Freightliner PL
------------------------------------------
Class po postoju w Chrzanowie przyjechał do Trzebini gdzie wykona oplot i pojedzie w stronę Jaworzna Szczakowej.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie: ED72-012
Rok produkcji: 1995
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
EZT Typu: ED72 i ED73 (PaFaWag Wrocław)
Typ: ED72
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Z Krzeszowic do Oświęcimia jedzie pociąg osobowy.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie: ED72-009
Rok produkcji: 1995
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
EZT Typu: ED72 i ED73 (PaFaWag Wrocław)
Typ: ED72
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Wyłączona jednostka PolRegio w malowaniu o nazwie tygrys czeka na pracę.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie: ET22-1127
Rok produkcji: 1988
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 080-2 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Wyłączony byk czeka na torach postojowych.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie: WM-15A Nr 352
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: WM-15
EVN i VKM: 99 51 9 483 164-1 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Przez tor numer 4 jedzie drezyna typu WM-15A.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie: WŻA-10 Nr 577
Rok produkcji: nieznany
Producent: Kolejowe Zakłady Maszyn KOLZAM S.A. Racibórz (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (Kolzam)
Typ: WMB / WŻA / WŻB / DSŻ
EVN i VKM: 99 51 9 683 297-7 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Drezyna czeka na pracę.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie: 411S Nr 112
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZSP/ZNTK Stargard)
Typ: 411S (Pługi odśnieżne)
EVN i VKM: 99 51 9 592 036-9 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Przygotowany do akcji zima pług odśnieżny czeka na bocznym torze.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Mały semafor karzełkowaty.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Dworzec kolejowy z kładki nad torami w odległości mniej więcej trzeciego peronu stacji.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Dworzec w całej okazałości (strona zachodnia dworca) z peronu trzeciego.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Dworzec w Trzebnicy z perspektywy drogi dojazdowej do stacji.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Kasa automatyczna, gdy nie można utrzymać punktu normalnie takie rozwiązanie wydaje się całkiem dobrym pomysłem. Szkoda tylko tej niepowtarzalnej atmosfery.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Czynna poczekalnia jednak kasa biletowa zamknięta jest tu na głucho.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Trzebnicka kolejowa wieża ciśnień niszczeje za torami.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie peronu 3 i torów 9 i 13.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Ławki z czasów PRL-u pod wiatą peronową.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Peron trzeci, używana część peronu.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Trzeci nieczynny peron trzebnickiej stacji kolejowej, widok z kładki nad torami.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Peron drugi widok od strony wschodniej na zachodnią.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Wiata peronowa z perspektywy peronu drugiego.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Zadaszenie na peronie drugim z perspektywy przejścia nadziemnego.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji na peronie pierwszym w jego wschodniej części.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji na peronie drugim pod wiatą peronową.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Nazwa stacji napisana czcionką typu gotyk wraz z wypisanymi innymi miejscowościami do który można było dojechać z Trzebini. Podróż do Paryża 1243km to najdłuższa trasa jaką można było pokonać. Dziś najdłuższa relacja to pociąg bezpośredni do Świnoujścia 756km i około 12 godzin jazdy.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Restauracja kolejowa pod wiatą, niestety w momencie wykonywania zdjęć obiekt był nieczynny.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Widok na małą wiatę peronową przy peronie pierwszym.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Trzebinia peron 1 widok na zachód.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
"zakratowany" budynek Poczty Polskiej w Trzebini, widok z kładki przejścia nadziemnego.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Prawdopodobnie jest to budynek należący do PKP PLK wykorzystywany obecnie jako magazyn.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Kładka przejścia nadziemnego widok na północ.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Kładka przejścia nadziemnego widok na południe.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Widok w stronę Krzeszowic i dalej na Kraków.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Linie kolejowe