Test
Oznaczenie: EU160-028
Rok produkcji: 2020
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
Elektrowozy Typu: E4MSU; E4DCUd (Grupa Newag)
Typ: EU160
EVN i VKM: 91 51 5 170 115-7 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Powiew nowości w PKP IC czyli lokomotywa Gryffin serii EU160 ciągnie pociąg pospieszny na południe Polski.
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: EN75-001
Rok produkcji: 2008
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: EN75; ER75 (Stadler FLIRT)
Typ: EN75
EVN i VKM: 94 51 2 140 395-6 PL-KSL b
Przewoźnik: Koleje Śląskie
------------------------------------------
Po krótkim postoju, pociąg pojechał dalej.
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: EN75-001
Rok produkcji: 2008
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: EN75; ER75 (Stadler FLIRT)
Typ: EN75
EVN i VKM: 94 51 2 140 394-9 PL-KSL a
Przewoźnik: Koleje Śląskie
------------------------------------------
Osobowy do Gliwic właśnie wjechał na stację.
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: 27WEb-005
Rok produkcji: 2013
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: EN62; EN76; EN96; 27WE i 27WEb (PESA ELF)
Typ: 27WEb
EVN i VKM: 94 51 2 150 046-2 PL-KSL f
Przewoźnik: Koleje Śląskie
------------------------------------------
Do Częstochowy zmierza pociąg osobowy Kolei Śląskich.
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: EP07-397 ex EU07-397
Rok produkcji: 1986
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 089-0 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Pociąg pospieszny z prędkością rozkładową mija przystanek w Żarkach.
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Ot taka sytuacji, spadła z jakiego pociągu (towarowego) oznaczenie końca pociągu.
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Tu się coś zmienia, jest tu w momencie wykonywania zdjęć teren budowy. Dawny dworzec i poczekalnia są wyłączone z eksploatacji.
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Drugi peron tego przystanku i widok w stronę północną.
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Wiata przystankowa dla podróżnych na drugim peronie.
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Południowy koniec peron numer 2 i widok na tablice informacyjno-rozkładowe.
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Drugi peron widok na południe.
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Wyjście z pierwszego peronu.
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Pierwszy peron i koniec tego peronu po północnej stronie.
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Wiata przystankowa na pierwszym peronie stacji.
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Peron są symetryczne, stoję na peronie pierwszym i w tym samym miejscu znajdują się oznaczenia z numeracją peronów, tabliczki kierunkowe i tablice z nazwą stacji.
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Peron pierwszy przystanku, perony są dość długi gdyż zatrzymują się tu długie pociągi Kolei Śląskich w relacji Częstochowa - Gliwice.
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Peron drugi i mała tabliczka z nazwą stacji, co ciekawe zarządca obiektu postanowił wybudować tutaj ekrany dźwiękochłonne, może pomagają one mieszkańca tłumić hałas pociągów. Ale ja nie chciałbym za czymś takim mieszkać.
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Mała tabliczka z nazwą stacji jest ona usytuowana na peronie pierwszym.
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Tablica z nazwą stacji w wersji dużej na peronie drugim.
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Tablica z nazwą stacji w wersji dużej na peronie pierwszym.
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Widok na obydwa tory linii numer 1 od strony przejazdu.
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Zejście po wschodniej stronie (od peronu 2), do miejscowej uliczki.
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Zejście do labiryntu od strony peron numer 2 (wschodnia strona, północna część peronu).
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Podziemne przejście umożliwia do ulicy Spokojnej oraz wejście na peron numer 2.
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Zejścia do podziemnego labiryntu pod torami, umożliwia on przejście pomiędzy peronami. Co ciekawe przejście jest dostosowane do osób niepełnosprawnych.
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Północne wyjście z peronu numer 1 i wyjście na szutrową drogę, idąc dalej na wprost możemy dojść do przejścia pod torami, łączącego dwa perony.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Obrót o 180 stopni i wejście na drugi peron od przejazdu.
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Zejście z peronu numer 2 do pobliskiego przejazdu drogowego.
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Wchodzimy na peron pierwszy.
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Na peronie pierwszym rowerów się nie zapina, dużo ludzi jeździ stąd to Częstochowy stąd na sąsiednim peronie te instalacje są używane bardziej.
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Ciekawa tablica na peronie wskazująca gdzie można wyjść ze stacji.
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Widok z końca peronów w stronę południową (na Katowice w stronę końca linii numer 1).
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Widok z końca peronu w stronę początku linii numer 1 (na północ).
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
koniec peronu numer 1 po północnej stronie, tu też można przejść pod torem do peronu drugiego.
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Przejazd drogowy w Żarkach, przy którym znajduje się przystanek. Co ciekawe przejazd ten został zmodernizowany przy okazji rewitalizacji linii.
Taken | 23 października 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: BR232-010
Rok produkcji: 1978
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: BR231 i BR232
Typ: BR232
Przewoźnik: Ecco Rail Sp. z o.o.
------------------------------------------
Wyłączona z eksploatacji lokomotywa BR232 obecnie jest własnością Ecco Rail, ale w przeszłości należała do PTK Holding S.A. Zabrze.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: TEM2-101
Rok produkcji: 1979
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: TEM2
EVN i VKM: 92 51 3 620 534-9 PL-PLATA
Przewoźnik: PHU Lokomotiv
Przewoźnik: Ecco Rail Sp. z o.o.
------------------------------------------
Dwie tablice znamionowe, jedna właściciela druga wykonawcy naprawy.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: TEM2-101
Rok produkcji: 1979
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: TEM2
EVN i VKM: 92 51 3 620 534-9 PL-PLATA
Przewoźnik: PHU Lokomotiv
Przewoźnik: Ecco Rail Sp. z o.o.
------------------------------------------
Własność Plata, malowanie Captrain, jeździ Ecco i kto to zrozumie dla kogo to jeździ.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: SM42-2525 (Nr fabryczny: 10226)
Rok produkcji: 1979
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 384-9 PL-ECCOR
Przewoźnik: Ecco Rail Sp. z o.o.
------------------------------------------
Z tą lokomotywą spotkałem się już wcześniej. Myślałem że zdjęcia z dolnego śląska wstawię wcześniej :).
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: SM42-2446 (Nr fabryczny: 9543)
Rok produkcji: 1976
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 438-3 PL-ECCOR
Przewoźnik: Ecco Rail Sp. z o.o.
------------------------------------------
Tabliczka znamionowa, założona pewnie jeszcze u producenta.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: SM42-2446 (Nr fabryczny: 9543)
Rok produkcji: 1976
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 438-3 PL-ECCOR
Przewoźnik: Ecco Rail Sp. z o.o.
------------------------------------------
Lokomotywa w firmowym malowaniu prywatnego przewoźnika.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: 182 121-4 (Nr fabryczny: 4639)
Rok produkcji: 1965
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 182
EVN i VKM: 91 51 3 150 685-8 PL-KC
Przewoźnik: Koleje Czeskie
Przewoźnik: Ecco Rail Sp. z o.o.
------------------------------------------
Poprzedni użytkownik tej lokomotywy montował na pojazdach swoje tablice znamionowe i trzeba przyznać że są one jednymi z najlepszych tablic znamionowych zastępczych jakie spotykam na pojazdach trakcyjnych.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: 182 121-4 (Nr fabryczny: 4639)
Rok produkcji: 1965
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 182
EVN i VKM: 91 51 3 150 685-8 PL-KC
Przewoźnik: Koleje Czeskie
Przewoźnik: Ecco Rail Sp. z o.o.
------------------------------------------
Tabliczka znamionowa producenta lokomotywy pieczołowicie odnowiona przy okazji naprawy okresowej.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: 182 121-4 (Nr fabryczny: 4639)
Rok produkcji: 1965
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 182
EVN i VKM: 91 51 3 150 685-8 PL-KC
Przewoźnik: Koleje Czeskie
Przewoźnik: Ecco Rail Sp. z o.o.
------------------------------------------
Poprzedni użytkownik tej lokomotywy jeszcze na dobre nie odszedł od tej lokomotywy, obecnie jeździ nią już kto inny, a właściciel nadal ten sam.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: 409Da-24
Rok produkcji: 1968
Producent: Zastal Zielona Góra (Polska)
Zastal 409D / Fablok 2D
Typ: 409Da
Przewoźnik: Ecco Rail Sp. z o.o.
------------------------------------------
Ta mała lokomotywka pracuje tutaj przetaczając duże i ciężkie lokomotywy.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: 409Da-24
Rok produkcji: 1968
Producent: Zastal Zielona Góra (Polska)
Zastal 409D / Fablok 2D
Typ: 409Da
Przewoźnik: Ecco Rail Sp. z o.o.
------------------------------------------
Tola tak została nazwana ta lokomotywa serii 409Da.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Nowe pantografy krzyżowe czekające na założenie na lokomotywie.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Mała hala napraw lokomotyw, choć jak dla mnie może to być hala do malowania pojazdów.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Jeszcze jedno ujęcie na halę napraw pojazdów szynowych, z tej szopy korzysta przewoźnik Ecco Rail.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Widok na główną halę tej lokomotywowni.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Tor z hali napraw pojazdów w stronę wyjazdu z obszaru lokomotywowni.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Tor umożliwiający wjazd i wyjazd z lokomotywowni Rokietnica. Nie jest on przy stacji Zabrze Biskupice, w zasadzie ta lokomotywownia znajduje się na bocznicy odchodzącej od innej bocznicy.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Stacja paliw, ale dla lokomotyw spalinowych, chyba czynna.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Na terenie tej lokomotywowni panuje "artystyczny nieład", to chyba zużyte części czekające na transport do huty w celu ponownego przetopienia.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Widok na mały magazyn w obrębie lokomotywowni.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Te dwie szutrówki przeznaczone są do kasacji.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: Class66-66227
Rok produkcji: 2000
Producent: Electro Motive Diesel Inc. (Kanada)
Spalinowozy Typu: Class 66 (Electro-Motive Diesel JT42CWRM)
Typ: Class 66
EVN i VKM: 92 70 0 066 227-4 GB-DBSRP
Przewoźnik: DB Cargo Polska
------------------------------------------
Tabliczka znamionowa pojazdu trakcyjnego.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: Class66-66227
Rok produkcji: 2000
Producent: Electro Motive Diesel Inc. (Kanada)
Spalinowozy Typu: Class 66 (Electro-Motive Diesel JT42CWRM)
Typ: Class 66
EVN i VKM: 92 70 0 066 227-4 GB-DBSRP
Przewoźnik: DB Cargo Polska
------------------------------------------
Wstaje powoli nowy dzień i mechanik szykuje lokomotywę do rozruchu.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: DE6400-6410
Rok produkcji: 1989
Producent: MaK (Vossloh) (Niemcy)
Spalinowozy Typu: MaK NS-Baureihe 6400 / DB-Baureihe 264 (MaK)
Typ: DE6400
EVN i VKM: 92 51 3 630 547-9 PL-DBSRP
Przewoźnik: DB Cargo Polska
------------------------------------------
Jest to moje pierwsze i puki co jedyne zdjęcie lokomotywy serii DE6400 jakie udało mi się zrobić. Lokomotywy te są w Polsce od jakiegoś czasu ale mi jakoś one uciekają.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Wagony kryte pracują we flocie DB Cargo Poland, niestety są ubazgrane przez graficiarzy.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Prawie wszystkie tory na tej stacji są wykorzystywane.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Niezelektryfikowana część stacji Zabrze Biskupice.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: 08-475 Unimat 4S Nr 961
Rok produkcji: 1992
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 80 9 224 001-4 D-PAA
Przewoźnik: PORR (Polska) S.A.
------------------------------------------
Ta podbijarka właśnie reguluje przejazd.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: USP 2010 SWS Nr 806
Rok produkcji: 2006
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 81 9 125 005-4
Przewoźnik: PORR (Polska) S.A.
------------------------------------------
Tą tabliczkę zrobiłem z daleka ale jest czytelna.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: USP 2010 SWS Nr 806
Rok produkcji: 2006
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 81 9 125 005-4
Przewoźnik: PORR (Polska) S.A.
------------------------------------------
Duża profilarka tłucznia pracuje we Wręczycy.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Innego zdjęcia nie dało się zrobić, nie mogę wchodzić na tory w momencie trwania prac.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Dworzec od strony podjazdu.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Droga dojazdowa do stacji.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Dworzec prawdopodobnie jest opuszczony, ale kto wie czy w budynku nie mieści się kasa PKP Cargo, albo mieściła się.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Opuszczony dworzec kolejowy w Tworogu widok od strony placu dworcowego.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Bluszcz pochłania budynek dawnego magazynu przy stacji Tworóg.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Budynek magazynowy od strony torów, pewnie opuszczony.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Zegar na stacji od jakiegoś czasu jest nieczynny, nie wiem jak nagłośnienie ale zapewne też nie działa.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
po lewej stronie tablica z nazwą stacji na peronie.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Peron na stacji, widok w stronę Zawadzkich.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Od Tarnowskich Gór jest tu około 15 kilometrów, po mimo tego od lat nie jeżdżą tutaj pociągi osobowe.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Czy do Opola coś jeszcze pojedzie, tego nie wiem.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Dworzec w Turowie od strony torów, straszny dwór.
Taken | 2 stycznia 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Upiorny dworzec kolejowy w Turowie, zabity dechami opuszczony budynek.
Taken | 2 stycznia 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Wyjście na wieś z terenu dworca kolejowego w Turowie.
Taken | 2 stycznia 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Szalet dworcowy, jak kogoś przypyli to lepiej niech tam nie idzie.
Taken | 2 stycznia 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Panorama peronów 1 i 2.
Taken | 2 stycznia 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Peron numer 2 jest wąski i może być niebezpieczny w momencie w którym, przejeżdża tędy pociąg pospieszny.
Taken | 2 stycznia 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Tablica informacyjno-rozkładowa na pierwszym peronie stacji.
Taken | 2 stycznia 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Druga wiata przystankowa na drugim peronie stacji, widok w stronę Częstochowy (na zachód).
Taken | 2 stycznia 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Widok na wiatę peronową na drugim peronie, widok na wschód w stronę Włoszczowej.
Taken | 2 stycznia 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Wycięte drzewa (pozostały same pnie).
Taken | 2 stycznia 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Widok na wiatę peronową na drugim peronie z pod budynku dworca w Turowie.
Taken | 2 stycznia 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Tory 2 i 4, widok na wschód.
Taken | 2 stycznia 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Na niezmodernizowanym peronie pierwszym pociągi osobowe zatrzymują się niezwykle rzadko, ale czasem się to zdarza.
Taken | 2 stycznia 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Dość wąski peron drugi, ale tablice z nazwą stacji postawiono.
Taken | 2 stycznia 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Wyjście do peronu pierwszego i poza stację z peronu drugiego.
Taken | 2 stycznia 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Tablica z nazwą stacji na pierwszym peronie stacji w Turowie, peron ten nie został zmodernizowany.
Taken | 2 stycznia 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Ciemny drugi dzień 2021 roku i upiorne wejście na peron drugi stacji w Turowie.
Taken | 2 stycznia 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: EDK 80/2 Nr 327 XUa 591978
Nr rej.: TDT-4DC347
Rok produkcji: nieznany
Producent: VEB Schwermaschinenbau S.M. Kirow Leipzig (Niemcy)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Typ: EDK (Dźwigi kolejowe)
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Tył dźwigu pracującego dla PKP Cargo.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: EDK 80/2 Nr 327 XUa 591978
Nr rej.: TDT-4DC347
Rok produkcji: nieznany
Producent: VEB Schwermaschinenbau S.M. Kirow Leipzig (Niemcy)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Typ: EDK (Dźwigi kolejowe)
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Dźwig PKP Cargo w pozycji roboczej, od czasu do czasu używany.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: EU07-237
Rok produkcji: 1974
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 5 140 082-6 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Siódemka czeka sobie w bazie PKP Cargo.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: Ty45-217
Rok produkcji: 1947
Producent: Pierwsza Fabryka Lokomotyw w Polsce, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Ty45
------------------------------------------
Ciężko tą tabliczkę nazwać tablica znamionową parowozu ale to jedyne informacje jakie można znaleźć gdyż na samej lokomotywie nie zlokalizowałem tabliczki producenta.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |