Test
Oznaczenie: E4DCUd-001
Rok produkcji: 2017
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
Elektrowozy Typu: E4MSU; E4DCUd (Grupa Newag)
Typ: E4DCUd
EVN i VKM: 91 51 5 170 071-2 PL-NEWAG
Przewoźnik: Grupa Newag
Przewoźnik: Orlen KolTrans
------------------------------------------
Panie Mechaniku da Pan baczność tam w peronach lata jakiś niezrzeszony z aparatem.
Taken | 7 października 2023 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: 181 009-2
Rok produkcji: 1961
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 181
EVN i VKM: 91 51 3 150 769-0 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division Malowanie: Cargounit
------------------------------------------
Tablica znamionowa zamontowana przez właściciela firmę Cargounit.
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: 181 009-2
Rok produkcji: 1961
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 181
EVN i VKM: 91 51 3 150 769-0 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division Malowanie: Cargounit
------------------------------------------
Nie wiem dokładnie dla kogo pracuje ta lokomotywa, kiedyś był Ciech dziś podobno Lotos, ale pewności nie mam.
Taken | 7 października 2023 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: S200-2111 (Nr fabryczny: 15366)
Rok produkcji: 1988
Producent: ČKD Praha (Českomoravská Kolben Daněk) (Czechy; Czechosłowacja)
Spalinowozy Typu: S200; T669 (ČKD Czechosłowacka)
Typ: S200
EVN i VKM: 92 51 3 620 008-4 PL-SKPL
Przewoźnik: SKPL - Stowarzyszenie Kolejowych Przewozów Lokalnych
------------------------------------------
Tabliczka znamionowa czechosłowackiego wyrobu.
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: S200-2111 (Nr fabryczny: 15366)
Rok produkcji: 1988
Producent: ČKD Praha (Českomoravská Kolben Daněk) (Czechy; Czechosłowacja)
Spalinowozy Typu: S200; T669 (ČKD Czechosłowacka)
Typ: S200
EVN i VKM: 92 51 3 620 008-4 PL-SKPL
Przewoźnik: SKPL - Stowarzyszenie Kolejowych Przewozów Lokalnych
------------------------------------------
Lokomotywa S200 pracuje dla firmy Poor przy modernizacji LK131.
Taken | 4 grudnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: SSP 110 SW Nr 4640
Rok produkcji: 1991
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 80 8 425 095-3 D-PO
Przewoźnik: PORR
------------------------------------------
Tablica znamionowa niemieckiej maszyny.
Taken | 4 grudnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: SSP 110 SW Nr 4640
Rok produkcji: 1991
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 80 8 425 095-3 D-PO
Przewoźnik: PORR
------------------------------------------
Widok na część roboczą profilarki tłucznia.
Taken | 4 grudnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: SSP 110 SW Nr 4640
Rok produkcji: 1991
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 80 8 425 095-3 D-PO
Przewoźnik: PORR
------------------------------------------
Profilarka tłucznia wyłączona na bocznym torze.
Taken | 4 grudnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: 08-475 Unimat 4S Nr 1161
Rok produkcji: 2000
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 80 9 424 023-6 A-PO
Przewoźnik: PORR (Polska) S.A.
------------------------------------------
Główna część robocza podbijarki.
Taken | 4 grudnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: 08-475 Unimat 4S Nr 1161
Rok produkcji: 2000
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 80 9 424 023-6 A-PO
Przewoźnik: PORR (Polska) S.A.
------------------------------------------
Podbijarka firmy Porr po skończonej pracy została odstawiona na boczny tor.
Taken | 4 grudnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: G.S 150.14 TR Nr 146 087 00
Rok produkcji: 1997
Producent: Gottwald (Niemcy)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 80 9 119 001-2 D-EVULW
Przewoźnik: Bahn Technik Wrocław
Przewoźnik: Leonhard Weiss Group
------------------------------------------
Tablica znamionowa dźwigu kolejowego.
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: G.S 150.14 TR Nr 146 087 00
Rok produkcji: 1997
Producent: Gottwald (Niemcy)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 80 9 119 001-2 D-EVULW
Przewoźnik: Bahn Technik Wrocław
Przewoźnik: Leonhard Weiss Group
------------------------------------------
Dźwig kolejowy, będzie wykorzystywany do konstruowania przejścia nad torami.
Taken | 22 kwietnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: EU07-121
Rok produkcji: 1970
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 5 140 203-8 PL-ZPNT
Przewoźnik: Zakłady Produkcyjno-Naprawcze Taboru Maszyn i Urządzeń TABOR
------------------------------------------
Na wolną drogę czeka skład Taboru Dębica.
Taken | 10 września 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: BR703 2420
Rok produkcji: 1996
Producent: Windhoff Bahn und Anlagentechnik Rheine (Niemcy)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Wyłączona drezyna pracująca dla Grupy ZUE.
Taken | 15 maja 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: BR703 2419
Rok produkcji: 1996
Producent: Windhoff Bahn und Anlagentechnik Rheine (Niemcy)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Na bocznicy w Ruścu Grupa ZUE odstawiła dużą część swoich maszyn.
Taken | 15 maja 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: PS-00.M Nr 41
Rok produkcji: 2010
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: inne (ZPS/ZNTK Stargard)
EVN i VKM: 99 51 9 431 108-1 PL-ZUE
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Drugi pociąg sieciowy Grupy ZUE stojący na bocznym torze w Ruścu.
Taken | 15 maja 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: PS-00.M Nr 33
Rok produkcji: 2006
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: inne (ZPS/ZNTK Stargard)
EVN i VKM: 99 51 9 436 001-3 PL-ZUESA
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Pociąg sieciowy jest używany przez wykonawcę naprawy do prac na torach.
Taken | 15 maja 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: WM-15A Nr 304
Rok produkcji: 1987
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: WM-15
EVN i VKM: 99 51 9 483 366-2 PL-ZUESA
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Drezyna WM-15 bez żurawia, pracuje dla Grupy ZUE.
Taken | 15 maja 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: M62-1684
Rok produkcji: 1973
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: M62
EVN i VKM: 92 51 3 630 320-1 PL-ORKOL
Przewoźnik: Orlen KolTrans
------------------------------------------
Przez Rusiec jedzie pociąg spółki Orlen.
Taken | 15 maja 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: SM42-2503
Rok produkcji: 1979
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 746-2 PL-ORKOL
Przewoźnik: Orlen KolTrans
------------------------------------------
Orlen ciągnie swoją maszynę na północ Polski.
Taken | 15 maja 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: SM42-2356
Rok produkcji: 1976
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 7 620 158-8 PL-OMNL
Przewoźnik: Omniloko Sp. z.o.o
------------------------------------------
Spalinówka ciągnie rozjazd.
Taken | 14 marca 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: SM42-2275 (Nr fabryczny: 8999)
Rok produkcji: 1974
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 473-0 PL-ZPNT
Przewoźnik: Zakłady Produkcyjno-Naprawcze Taboru Maszyn i Urządzeń TABOR
------------------------------------------
W składzie prowadzonym przez EU07 lokomotywa SM42 będzie manewrowała w miejscu docelowym.
Taken | 10 września 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: SM42-2196 (Nr fabryczny: 8611)
Rok produkcji: 1973
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 427-6 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division Malowanie: Cargounit
------------------------------------------
Tablica znamionowa maszyny (zastępcza).
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: SM42-2196 (Nr fabryczny: 8611)
Rok produkcji: 1973
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 427-6 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division Malowanie: Cargounit
------------------------------------------
Lokomotywa przeszła naprawę P5, przez chwilę pracowała dla spółki Porr Polska.
Taken | 4 grudnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: SM42-2161 (Nr fabryczny: 8556)
Rok produkcji: 1972
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 350-0 PL-ZUESA
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Przewoźnik założył swoją tablicę znamionową, choć lokomotywę już sprzedał i używa ją inny użytkownik.
Taken | 14 marca 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: SM42-2161 (Nr fabryczny: 8556)
Rok produkcji: 1972
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 350-0 PL-ZUESA
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Tabliczka znamionowa producenta.
Taken | 14 marca 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: SM42-2161 (Nr fabryczny: 8556)
Rok produkcji: 1972
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 350-0 PL-ZUESA
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Lokomotywa wtoczyła na bocznicę skład wagonów Fa wypełnionych tłuczniem.
Taken | 14 marca 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: ET22-1204 ex ET22-566
Rok produkcji: 1980
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 637-9 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Tablica znamionowa lokomotywy.
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: ET22-1204 ex ET22-566
Rok produkcji: 1980
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 637-9 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Opuszczony byk czeka na obsadę.
Taken | 12 lutego 2023 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: ET22-939
Rok produkcji: 1985
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 258-4 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Panie Dyżurny tam na peronie lata jakiś niezrzeszony z aparatem i zdjęcia robi. ... tak to ja.
Taken | 7 października 2023 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: ET22-803
Rok produkcji: 1983
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 392-1 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
W węglarkach załadowane jest drewno, byk tacha je na północ kraju.
Taken | 15 maja 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: ET22-644
Rok produkcji: 1981
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 589-2 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Byk ciągnie skład z cementem z Działoszyna do Konina.
Taken | 15 maja 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Widok na dworzec kolejowy w Ruścu, obecnie dworzec nie pełni roli kolejowej.
Taken | 16 grudnia 2023 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Zdjęcie lotnicze nad drugim peronem.
Taken | 16 grudnia 2023 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Widok na peron pierwszy od północnej strony.
Uploaded | 29 września 2024 |
Widok na wylot w stronę północną (w stronę Zduńskiej Woli Karsznic).
Uploaded | 29 września 2024 |
Tabliczka w małej wersji na drugim peronie.
Taken | 7 października 2023 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Z lewej beczki i z prawej beczki, na węglówce.
Taken | 7 października 2023 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Widok ze środka peronu numer 2 w kierunku wyjścia.
Taken | 7 października 2023 |
Uploaded | 29 września 2024 |
"Pusta" część drugiego peronu stacji.
Taken | 7 października 2023 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Dwie wiaty peronowe, na drugiej (dalszej) części peronu.
Taken | 7 października 2023 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Koniec pierwszego peronu i labirynt pod schodami umożliwiający dostanie się na drugą część peronu.
Taken | 7 października 2023 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Tabliczka w małym formacie z nazwą stacji.
Uploaded | 29 września 2024 |
Widok z końca peronu w stronę południową.
Taken | 7 października 2023 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Za wiatami peron jest pusty i nie ma żadnych dodatkowych elementów dla pasażerów, ale może to tak tylko przed otwarciem linii dla pociągów osobowych (?).
Taken | 7 października 2023 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Widok na dwie wiaty peronowe pierwszej platformy.
Taken | 7 października 2023 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Peron pierwszy widok od zejścia z kładki nad torami.
Taken | 7 października 2023 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Przejście pomiędzy peronami 2 a, 1.
Taken | 7 października 2023 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Widok z góry na południową część peronu wyspowego (tu jest peron numer 2).
Taken | 7 października 2023 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Widok na peron, część północna peron pierwszy.
Taken | 7 października 2023 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Widok od wejścia na zejście na perony 1 i 2.
Taken | 7 października 2023 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Kładka przejścia nad torami jest już gotowa, windy będą udostępnione w grudniu 2024 roku.
Taken | 7 października 2023 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Widok z kładki przejścia nad torami, dojście do tego miejsca zostało odgrodzone.
Taken | 7 października 2023 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Przy dworcu są już nowe oznaczenia, będą zamontowane na peronach.
Taken | 7 października 2023 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Tory pod magazyn jeszcze są, ale raczej nikt z nich nie będzie korzystać.
Taken | 4 grudnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Wind jeszcze nie ma, ale szyby są już gotowe.
Taken | 4 grudnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
W drugiej stronie peronu, również stoją już konstrukcje wiat peronowych.
Taken | 4 grudnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
To dojście będzie oddzielone od torów płotem.
Taken | 4 grudnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Przejście nad torami jest już prawie gotowe.
Taken | 4 grudnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Nowe konstrukcje wiat peronowych.
Taken | 4 grudnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Tu jeszcze nie ma "płotów", perony już stoją.
Taken | 4 grudnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Tu było przejście przez tory, dziś już nie ma po tym śladu.
Taken | 4 grudnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Nowe dojście do peronu, perony są dwa, a w zasadzie jeden.
Taken | 4 grudnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Bocznica w Ruścu, wykorzystywana była podczas modernizacji linii 131.
Taken | 4 grudnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie wagonu: ?
EVN i VKM: 83 51 9 000 280-7 PL-ZUE
Właściciel: Grupa ZUE
Kraj: Polska / -
------------------------------------------
Wagon mieszkalny Grupy ZUE.
Taken | 15 maja 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie wagonu: Fa
EVN i VKM: 84 51 6 700 301-9 PL-ZUESA
Właściciel: Grupa ZUE
Kraj: Polska
------------------------------------------
Taken | 14 marca 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie wagonu: ?
EVN i VKM: ?
Właściciel: Grupa KZN Bieżanów
Kraj: ?
------------------------------------------
Specjalistyczne wagony służą do przewozu rozjazdów kolejowych.
Taken | 14 marca 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Zaczyna się remont i wykonawca prac zaczyna gromadzić materiały budowane na bocznicy.
Taken | 14 marca 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Widok z dawnego drugiego peronu na dworzec.
Taken | 16 stycznia 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Dworzec w zimie od strony drogi dojazdowej.
Taken | 16 stycznia 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Napis Rusiec Łódzki jest praktycznie nie do odczytania.
Taken | 16 stycznia 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Krawędź peronowa przy drugim torze wymaga naprawy.
Taken | 16 stycznia 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Na drugim peronie było bardzo wąsko, dziś wygląda to nieco inaczej.
Taken | 16 stycznia 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Przejście przez tory łączył kiedyś dwa perony.
Taken | 16 stycznia 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Peron pierwszy, pociągów osobowych tu nie ma.
Taken | 16 stycznia 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Spadł śnieg, plac dworcowy opustoszał.
Taken | 16 stycznia 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Będzie remont, stacja się zmieni, znacznie.
Taken | 16 stycznia 2021 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: ET22-1208 ex ET22-710
Rok produkcji: 1982
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 473-9 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Ze składem gazu byk PKP Cargo jedzie na południe kraju.
Uploaded | 17 grudnia 2019 |
Oznaczenie: ET22-1144
Rok produkcji: 1989
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 063-8 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Byk PKP Cargo jedzie ze składem pustych węglarek na południe.
Uploaded | 17 grudnia 2019 |
Oznaczenie: ET22-988
Rok produkcji: 1986
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 211-3 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Byk jedzie na południe ciągnąc ze sobą puste węglarki.
Uploaded | 17 grudnia 2019 |
Dworzec kolejowy od strony peronu drugiego.
Uploaded | 17 grudnia 2019 |
Dworzec kolejowy od strony placu dworcowego.
Uploaded | 17 grudnia 2019 |
Nowe elementy infrastruktury kolejowej używane przy remoncie torów na odcinku Rusiec Łózki - Chorzew Siemkowice.
Uploaded | 17 grudnia 2019 |
Dawny szalet kolejowy, od lat nieczynny.
Uploaded | 17 grudnia 2019 |
Wąski peron numer 2 widok w stronę południową.
Uploaded | 17 grudnia 2019 |
Peron 1 i 2, widok na północ.
Uploaded | 17 grudnia 2019 |
Pierwszy peron stacji widok na południe.
Uploaded | 17 grudnia 2019 |
Tabliczka z oznaczeniem peronu i numeru toru. Widok na południe stacji.
Uploaded | 17 grudnia 2019 |
Magazyn kolejowy na stacji Rusiec Łódzki.
Uploaded | 17 grudnia 2019 |
Dawna bocznica na stacji od lat nieużywana. Widok w stronę rampy załadunkowo wyładunkowej oraz małego magazynu.
Uploaded | 17 grudnia 2019 |
Dawna bocznica na stacji od lat nieużywana. Widok w stronę południowego wylotu.
Uploaded | 17 grudnia 2019 |
Pordzewiała tablica z nazwą stacji na budynku dworca kolejowego Rusiec Łódzki.
Uploaded | 17 grudnia 2019 |
Tablica z nazwą stacji na peronie drugim w południowej części peronu.
Uploaded | 17 grudnia 2019 |
Tablica z nazwą stacji na peronie pierwszym w północnej części stacji.
Uploaded | 17 grudnia 2019 |
Widok w stronę dawnego przystanku Huta oraz dalej widok na Chorzew Siemkowice.
Uploaded | 17 grudnia 2019 |
Widok w stronę stacji Chociw Łaski.
Uploaded | 17 grudnia 2019 |
Dworzec Rusiec Łódzki od strony placu.
Taken | 16 maja 2015 |
Uploaded | 24 grudnia 2018 |
Dworzec od strony peronów.
Taken | 16 maja 2015 |
Uploaded | 24 grudnia 2018 |
Plac dworcowy.
Taken | 16 maja 2015 |
Uploaded | 24 grudnia 2018 |