Test
Oznaczenie: E6ACTab-034
Rok produkcji: 2020
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
Elektrowozy Typu: E6ACTa; ET43 (Dragon Grupa Newag)
Typ: E6ACTab
EVN i VKM: 91 51 3 160 460-4 PL-LOTOS
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
Ostatnie zdjęcie dnia.
Taken | 18 października 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: 388 066
Rok produkcji: 2022
Producent: Alstom
Elektrowozy Typu: 388 i 594 (TRAXX MS3 i DC3)
Typ: 388
EVN i VKM: 91 51 5 388 066-0 PL-PCCC
Przewoźnik: PCC Intermodal
------------------------------------------
Nie wiem czy robię dobre założenie ale lokomotywy E594 wyprodukowane są jeszcze przez Bombardiera z kolei seria 388 przypisuję firmie Alstom. Nowa lokomotywa z Alstomu ciągnie skład PCC Intermodal.
Taken | 1 września 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: 5 370 045 (X4EAB-045)
Rok produkcji: 2021
Producent: Siemens (Niemcy)
Elektrowozy Typu: Siemens Vectron
Typ: 6193 (5 370)
EVN i VKM: 91 51 5 370 044-7 PL-DBSRP
Przewoźnik: DB Cargo Polska
------------------------------------------
Nowy Vectron pracujący dla DB Cargo nie ma jakieś wymyślnej nazwy tylko oznaczenie 5 370 045, natomiast ma ciekawą okleinę "Stay green Grany w zielone".
Taken | 1 września 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: 207E-005
Rok produkcji: 2022
Producent: Rail Polska / Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Elektrowozy Typu: 207E
Typ: 207E
EVN i VKM: 91 51 3 150 782-3 PL-RAILP
Przewoźnik: Rail Polska Sp. z o.o.
------------------------------------------
Elektryczny Gagarin ciągnie skład węglarek.
Taken | 17 września 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: BR232 665-0
Rok produkcji: 1981
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: BR231 i BR232
Typ: BR232
EVN i VKM: 92 80 1 232 665-0 D-MPL
Przewoźnik: MORIS Sp. z o.o.
------------------------------------------
Skład pustych platform po szynach ciągnie lokomotywa producenta szyn firmy Moris z Chorzowa. Skład jedzie w stronę Chorzewa nie mylić z Chorzowem.
Taken | 13 kwietnia 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: SM42-2260
Rok produkcji: 1974
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 266-8 PL-MPL
Przewoźnik: MORIS Sp. z o.o.
------------------------------------------
W składzie prywatnego przewoźnika jest wpięta lokomotywa manewrowa, która należy również do tego przewoźnika.
Taken | 13 kwietnia 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: E6ACTd-102
Rok produkcji: 2016
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
Elektrowozy Typu: E6ACT; E6ACTd (Dragon Grupa Newag)
Typ: E6ACTd
EVN i VKM: 91 51 3 170 002-2 PL-FPL
Przewoźnik: Freightliner PL
------------------------------------------
Dragon pierwszej generacji ciągnie skład wagonów złożony z platform pustych i załadowanych kontenerami.
Taken | 12 marca 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: E6ACT-008
Rok produkcji: 2014
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
Elektrowozy Typu: E6ACT; E6ACTd (Dragon Grupa Newag)
Typ: E6ACT
EVN i VKM: 91 51 3 160 415-8 PL-LOTOS
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
Dragon pierwszej generacji ciągle tacha beki dla Lotosu.
Taken | 16 kwietnia 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: 111Ed-046
Rok produkcji: 2022
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
Elektrowozy Typu: Gama - Marathon (PESA Bydgoszcz)
Typ: 111Ed
EVN i VKM: 91 51 5 170 181-9 PL-RCP
Przewoźnik: Rail Capital Partners sp. z o.o.
Przewoźnik: CTL Logistics
------------------------------------------
CTL zmienia profil swojej firmy pozbywa się swoich lokomotyw na rzecz dzierżawionych i tacha nimi kontenery i inne ładunki po Polsce.
Taken | 12 lutego 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: 111Ed-042
Rok produkcji: 2022
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
Elektrowozy Typu: Gama - Marathon (PESA Bydgoszcz)
Typ: 111Ed
EVN i VKM: 91 51 5 170 160-3 PL-RCP
Przewoźnik: Rail Capital Partners sp. z o.o.
Przewoźnik: Kolprem
------------------------------------------
Pociąg Kolpremu jedzie z Gostynina do Dąbrowy Górniczej.
Taken | 16 kwietnia 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: E483 255
Rok produkcji: 2011
Producent: Bombardier Transportation (Niemcy)
Elektrowozy Typu: E186; E483; EU43 i EU47 (Bombardier TRAXX)
Typ: E483
EVN i VKM: 91 51 5 170 018-3 PL-Rpool
Przewoźnik: Railpool
Przewoźnik: Orlen KolTrans
------------------------------------------
Gazowiec Orlenu mknie przez odbudowywany przystanek osobowy.
Taken | 27 listopada 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: EP07-335 ex EU07-335
Rok produkcji: 1984
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 056-9 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Specjalny pociąg pielgrzymkowy dla kolejarzy został uruchomiony przez PKP Intercity, jedzie on do Częstochowy Stradom.
Taken | 5 listopada 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: EU07-187 ex EP07-187
Rok produkcji: 1972
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 5 140 066-6 PL-ASPWR
Przewoźnik: Aspekt Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe
Przewoźnik: Grupa Azoty Koltar sp. z o.o.
------------------------------------------
Swój skład ciągnie siódemkami Grupa Azoty, obecnie ta siódemka jeździ dla innego przewoźnika.
Taken | 5 listopada 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: EU07-131
Rok produkcji: 1970
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 5 140 205-3 PL-WISKO
Przewoźnik: WISKOL sp.j.- Sitkówka Nowiny
Przewoźnik: HSL Polska Sp. z o.o.
------------------------------------------
Nie zdążyłem dojść do peronu, a tu już jedzie lokomotywa EU07 w malowaniu Wiskolu tachając wagony dla HSL-u.
Taken | 17 czerwca 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: EU07-088
Rok produkcji: 1969
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 5 140 198-0 PL-ECCOR
Przewoźnik: Ecco Rail Sp. z o.o.
------------------------------------------
Już miałem zejść z peronu i odjechać do domu bo światło już mi zaszło, a tu proszę jedzie odświeżona lokomotywa w malowaniu Ecco Rail.
Taken | 18 października 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: E186 248-1
Rok produkcji: 2009
Producent: Bombardier Transportation (Niemcy)
Elektrowozy Typu: E186; E483; EU43 i EU47 (Bombardier TRAXX)
Typ: E186
EVN i VKM: 91 51 5 270 002-6 PL-ATLU
Przewoźnik: Alpha Trains
Przewoźnik: PCC Intermodal
------------------------------------------
Kontenery przez Hutę ciągnie Traxx w malowaniu PCC Intermodal.
Taken | 12 marca 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: E186 242-4
Rok produkcji: 2009
Producent: Bombardier Transportation (Niemcy)
Elektrowozy Typu: E186; E483; EU43 i EU47 (Bombardier TRAXX)
Typ: E186
EVN i VKM: 91 80 6 186 242-4 D-ATLU
Przewoźnik: Alpha Trains
Przewoźnik: PCC Intermodal
------------------------------------------
Pojazd w barwach PCC Intermodal tacha tylko i wyłącznie kontenery.
Taken | 30 października 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: 163 044-1
Rok produkcji: 1986
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 131 i 163 (Škoda Pilzno)
Typ: 163
EVN i VKM: 91 54 7 163 044-1 CZ-ČDC
Przewoźnik: ČD Cargo Poland
------------------------------------------
Jednolity skład bel drzewa ciągnie czeska skoda.
Taken | 30 października 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: 163 034-2
Rok produkcji: 1985
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 131 i 163 (Škoda Pilzno)
Typ: 163
EVN i VKM: 91 54 7 163 034-2 CZ-ČDC
Przewoźnik: ČD Cargo a.s.
------------------------------------------
Koleje Czeskie tachają skład złożony z wagonów do przewozu bel drewna, nie to jak w naszym kraju wszystko wrzuca się do Eaos-ów.
Taken | 14 stycznia 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: 163 026-8
Rok produkcji: 1985
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 131 i 163 (Škoda Pilzno)
Typ: 163
EVN i VKM: 91 54 7 163 026-8 CZ-ČD
Przewoźnik: ČD Cargo a.s.
------------------------------------------
Koleje Czeskie odkupiły maszynę z przewozów osobowych i za jej pomocą wożą towary masowe typu węgiel.
Taken | 11 lipca 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: 183 023-1
Rok produkcji: 1971
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 183
EVN i VKM: 91 56 6 183 023-1 PL-IC
Przewoźnik: Bulk Transshipment Slovakia
Przewoźnik: Inter Cargo
------------------------------------------
Duet lokomotyw serii 183 ciągnie węglarki ZSSK Cargo, jako druga lokomotywa jedzie 183 036-3.
Taken | 30 października 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: 182 160-2
Rok produkcji: 1965
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 182
EVN i VKM: 91 51 3 150 692-4 PL-KC
Przewoźnik: Koleje Czeskie
Przewoźnik: CTL Logistics
------------------------------------------
Od jakiegoś czasu mam wrażenie że CTL używa już tylko jednej skody od Kolei Czskich, inne pojazdy tego typu są już używane przez innych przewoźników.
Taken | 1 września 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: 182 123-0 (Nr fabryczny: 4641)
Rok produkcji: 1965
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 182
EVN i VKM: 91 51 3 150 643-7 PL-KC
Przewoźnik: CD Cargo Poland
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
Gaz przez Hutę ciągnie stara czeska lokomotywa.
Taken | 16 października 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: 182 001-8 (Nr fabryczny: 4757)
Rok produkcji: 1963
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 182
EVN i VKM: 91 51 3 150 644-5 PL-KC
Przewoźnik: CD Cargo Poland
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
Ta lokomotywa od lat ciągnie składy dla Lotos Kolej choć do tego przewoźnika nie należy.
Taken | 30 października 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: E594-015
Rok produkcji: 2021
Producent: Bombardier Transportation (Niemcy)
Elektrowozy Typu: 388 i E594 (TRAXX MS3 i DC3)
Typ: E594
EVN i VKM: 91 51 5 170 165-2 PL-AKIEM
Przewoźnik: Akiem
Przewoźnik: Orion Rail
------------------------------------------
Przez dłuższą chwilę zastanawiałem się co to jest Orion Rail ale tak jak przypuszczałem to nowa nazwa Orion Kolej.
Taken | 18 września 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: E594-012
Rok produkcji: 2021
Producent: Bombardier Transportation (Niemcy)
Elektrowozy Typu: 388 i E594 (TRAXX MS3 i DC3)
Typ: E594
EVN i VKM: 91 51 5 170 162-9 PL-AKIEM
Przewoźnik: Akiem
Przewoźnik: Olavion Sp. z o.o.
------------------------------------------
TRAXX tak długo stał w Chorzewie Siemkowicach że udało mi się go wyprzedzić.
Taken | 18 września 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: E594-007
Rok produkcji: 2021
Producent: Bombardier Transportation (Niemcy)
Elektrowozy Typu: 388 i E594 (TRAXX MS3 i DC3)
Typ: E594
EVN i VKM: 91 51 5 170 124-9 PL-AKIEM
Przewoźnik: Akiem
Przewoźnik: CD Cargo Poland
------------------------------------------
Czeski przewoźnik wiezie skład węglarek na północ Polski.
Taken | 18 września 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: BR285 124 (Nr fabryczny: BR 285 PL KAS 3401)
Rok produkcji: 2011
Producent: Bombardier Transportation (Niemcy)
Spalinowozy Typu: BR 285 (Bombardier TRAXX)
Typ: BR 285
EVN i VKM: 92 51 3 650 019-4 PL-LOTOS
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
Spalinowa BR285 ciągnie gruszki gazowe w stronę Zduńskiej Woli. Ciekawe czemu PKP Intercity nie było w stanie zakupić sobie takich spalinowych TRAXX-ów do obsługi pociągów tylko musi wynajmować od czeskiego przewoźnika.
Taken | 18 września 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: 131 043-2 044-0
Rok produkcji: 1980
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 131 i 163 (Škoda Pilzno)
Typ: 131
EVN i VKM: 91 56 6 131 043-2 SK-ZSSKC
Przewoźnik: ZSSK Cargo
------------------------------------------
Zielony łamaniec jedzie na południe polski.
Taken | 25 września 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: 131 035-8 036-6
Rok produkcji: 1980
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 131 i 163 (Škoda Pilzno)
Typ: 131
EVN i VKM: 91 56 6 131 035-8 SK-ZSSKC
Przewoźnik: ZSSK Cargo
------------------------------------------
Po niewłaściwym torze do Ruśca skład węglarek ciągnie słowacki jamnik, w Ruścu skład będzie stał kilka godzin ... zamknięcie do 18:00.
Taken | 25 listopada 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: 131 019-2 020-0
Rok produkcji: 1980
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 131 i 163 (Škoda Pilzno)
Typ: 131
EVN i VKM: 91 56 6 131 020-0 SK-ZSSKC
Przewoźnik: ZSSK Cargo
------------------------------------------
Słowacki pociąg strasznie kurzy, wiezie miał węglowy, powinien wieźć to przykryte!
Taken | 13 kwietnia 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: 131 019-2 020-0
Rok produkcji: 1980
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 131 i 163 (Škoda Pilzno)
Typ: 131
EVN i VKM: 91 56 6 131 019-2 SK-ZSSKC
Przewoźnik: ZSSK Cargo
------------------------------------------
Słowacy coraz częściej jeżdżą po polskich szynach poza narodowym przewoźnikiem słowackim jest też kilku innych małych prywatnych przewoźników jeżdżących u nas.
Taken | 12 marca 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: 131 009-3 010-1
Rok produkcji: 1980
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 131 i 163 (Škoda Pilzno)
Typ: 131
EVN i VKM: 91 56 6 131 010-1 SK-LRL
Przewoźnik: ZSSK Cargo
Przewoźnik: Lokorail, a.s.
------------------------------------------
Słowacka lokomotywa prowadzi pociąg pod szyldem przewoźnika Lokorail, a.s. sama lokomotywa należy do ZSSK Cargo.
Taken | 27 listopada 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: ET22-1181
Rok produkcji: 1989
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 030-7 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Zmodernizowany byk wygląda ciekawie, chyba z klimatyzacją skład prowadzi się nieco lepiej niż bez niej.
Taken | 13 kwietnia 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: ET22-1175
Rok produkcji: 1989
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 009-1 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Ta lokomotywa PKP Cargo wyblakła, bardzo odbiega od koloru malowania przyjętego przez tego przewoźnika.
Taken | 11 lipca 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: ET22-1161
Rok produkcji: 1989
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 046-3 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Skład jednolitych zielonych kontenerów ciągnie byk.
Taken | 25 września 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: ET22-1114
Rok produkcji: 1988
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 092-7 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Nowe tory są bardzo równe powoduje to że przejeżdżająca lokomotywa sunie dużo ciszej niż przed modernizacją linii.
Taken | 5 listopada 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: ET22-1101
Rok produkcji: 1988
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 104-0 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Skład kontenerów Laude ciągnie PKP Cargo.
Taken | 12 marca 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: ET22-958
Rok produkcji: 1986
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 241-0 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
W okolicach maja 2023 roku ruch na odcinku Rusiec - Chorzew wrócił na dwa tory.
Taken | 23 kwietnia 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: ET22-916
Rok produkcji: 1985
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 281-6 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Laude ma swoje lokomotywy, ma swoje wagony, a i tak część frachtu dla tego przewoźnika wykonuje podwykonawca PKP Cargo.
Taken | 12 lutego 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: ET22-839
Rok produkcji: 1984
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 356-6 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
PKP Cargo ciągnie węglarki ma ich bardzo dużo ale węgiel wkrótce się skończy i co dalej będzie wozić ten przewoźnik? Tego chyba nikt jeszcze nie wie.
Taken | 16 października 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: ET22-718
Rok produkcji: 1982
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 467-1 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Byk na dwóch pantografach ze składem pustych cystern gazowych jedzie na północ.
Taken | 27 listopada 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: ET22-715
Rok produkcji: 1982
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 007-5 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Ten byk jeździ ja pantografie połówkowym, takie pantografy są obecnie powszechnie stosowane w nowoczesnych lokomotywach, na ET22 to rzadkość.
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: ET22-715
Rok produkcji: 1982
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 007-5 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Wieczorową porą pociąg PKP Cargo mija przystanek Huta, ostatnie zdjęcie tego dnia ... nie :).
Taken | 18 października 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: ET22-531
Rok produkcji: 1979
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 634-6 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Czas szybko płynie, w styczniu 2023 lokomotywa mija mnie na przystanku Huta, a w listopadzie tego samego roku widziałem ją odstawioną w krzakach na lokomotywowni w Szczakowie Jaworzno (nie dało się zrobić zdjęcia).
Taken | 8 stycznia 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: ET22-408
Rok produkcji: 1978
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 762-5 PL-CTLL
Przewoźnik: CTL Logistics
------------------------------------------
Grupa CTL powoli zmienia swoje malowanie, tu jeszcze lokomotywa przewoźnika w starym schemacie malowania.
Taken | 14 stycznia 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: ET22-128
Rok produkcji: 1974
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 495-2 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Prawie jak na linii jednotorowej, bez drutu na drugim torze linia 131 prezentuje się inaczej niż na co dzień.
Taken | 25 września 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: ET22-063
Rok produkcji: 1973
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 505-8 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Starszy ale zmodernizowany byk ciągnie węglarki, a w nich złom do Huty, przez Hutę.
Taken | 14 stycznia 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: ET41-168
Rok produkcji: 1982
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: ET41 (HCP Poznań)
Typ: ET41
EVN i VKM: 91 51 3 160 402-6 PL-PKPC ET41-168-B
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Ciężka lokomotywa PKP Cargo ciągnie skład węglarek.
Taken | 27 listopada 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: 181 126-4 (Nr fabryczny: 4549)
Rok produkcji: 1962
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 181
EVN i VKM: 91 51 3 150 719-5 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division Malowanie: Cargounit
------------------------------------------
Ta lokomotywa jeździ prawdopodobnie dla FDM-REW Damian Zur ale nie wiem tego na 100% więc jedynym przewoźnikiem jest tu Industrial Division
Taken | 14 stycznia 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: 181 089-4 (Nr fabryczny: 4512)
Rok produkcji: 1962
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 181
EVN i VKM: 91 51 3 150 702-1 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division Malowanie: Cargounit
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
Lokomotywa 181 tacha spalinowego TRAXX-a do Jasła dalej do Jedlicz pojedzie już spalinowóz.
Taken | 17 czerwca 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: 181 060-5 (Nr fabryczny: 4294)
Rok produkcji: 1961
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 181
EVN i VKM: 91 51 3 150 709-6 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division Malowanie: Cargounit
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
Ciemna lokomotywa Cargounit tacha beki dla Lotosu.
Taken | 27 listopada 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji już jest ustawiona.
Taken | 25 listopada 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Nie wszystko jest jeszcze zamontowane ale większość elementów już jest, wyjście jest w kierunku południowym.
Taken | 25 listopada 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Dzięki oznaczeniom można dojśc do pierwszego i drugiego peronu.
Taken | 25 listopada 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Przystanek jest już dobrze oznaczony.
Taken | 25 listopada 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Przystanek w polach dla myśliwych, będą mogli polować na jelenie i inne zające.
Taken | 11 lipca 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Nowy przystanek Huta z góry, zdjęcia z lipca 2023 roku wznowienie ruchu planowane jest na grudzień 2024.
Taken | 11 lipca 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Huta na razie leży, ale będzie zamontowana.
Taken | 17 czerwca 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Na peronach powoli będą montowane nowe ławki i inne elementy informacyjne dla pasażerów.
Taken | 17 czerwca 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Nowe przejście przez tory, nie ma tu przejścia nad torami ani pod torami tylko przez tory, dlatego Huta będzie często odwiedzana przeze mnie, chyba że nie poprawią dojazdu.
Taken | 9 maja 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Dojście do drugiego peronu jest już prawie gotowe.
Taken | 9 maja 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Przez stację przejechał właśnie pociąg towarowy, z drona jeszcze go widać.
Taken | 13 kwietnia 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Stare budki drogowców przy stacji jak były tak są.
Taken | 13 kwietnia 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Pierwotnie myślałem że dojście do peronu będzie od strony drugiego peronu, nie tu tylko trwa porządkowanie terenu.
Taken | 13 kwietnia 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Perony od północnej strony (widok na południe).
Taken | 13 kwietnia 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Perony od południowej strony (widok na północ).
Taken | 13 kwietnia 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Widok w kierunku północnym na Rusiec Łódzki.
Taken | 13 kwietnia 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Zejście z pierwszego peronu już jest gotowe, teraz czas na budowę przejścia przez tory i dojścia do drugiego peronu.
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Pierwsze loty dronem i pierwsze zdjęcia, widok w kierunku południowym.
Taken | 12 marca 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Zasadnicze prace są już zakończone teraz czas na wykończenie peronów o elementy małej architektury dla pasażerów.
Taken | 12 marca 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Widok na nowe puste perony przystanku z powietrza.
Taken | 12 marca 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Taken | 8 stycznia 2023 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Nowe dojście do peronu też jest już ułożone, teraz czas na ogrodzenie.
Taken | 27 listopada 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Nowy peron drugi jest już ułożony, wysięgniki pod sieć trakcyjną też są już zamontowane.
Taken | 27 listopada 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Podłoże jest już wybetonowane, czas na układanie kostki, sieć trakcyjna też już powoli będzie wywieszana.
Taken | 30 października 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Na drugim peronie przystanku są już zamontowane metalowe konstrukcje wiat przystankowych.
Taken | 16 października 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Trwa układanie krawędzi peronowej, to bardzo precyzyjna robota.
Taken | 16 października 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Siatka na pierwszym peronie już jest, na drugim peronie powoli powstaje ogrodzenie.
Taken | 16 października 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Wejście do peronu będzie ogrodzone siatką.
Taken | 16 października 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Wygląd dojścia już jest gotowy, jest też zaznaczone wejście na przejście przez tory.
Taken | 16 października 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Profil wejścia już powstał czas na betonowanie i ułożenia chodnika.
Taken | 16 października 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Część peronu drugiego cały czas powstaje.
Taken | 18 września 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Płyty są precyzyjne układane od pudła pociągu dzieli je kilka centymetrów jeżeli byłyby ułożone nieprecyzyjnie mogłoby dojść do tragedii.
Taken | 18 września 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Peron jest już wybetonowany i trwa układanie warstwy wykończeniowej dla pasażerów.
Taken | 18 września 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
W tym miejscu był kiedyś mały dworzec, dziś będzie wiata przystankowa.
Taken | 25 września 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Na drugim peronie powstał już metalowy szalunek wiaty peronowej.
Taken | 25 września 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Taken | 18 września 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Powstający drugi peron stacji, widok z północno wschodniej strony.
Taken | 18 września 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Nowe tory już są na drugim torze konieczne jest podłączenie sieci trakcyjnej.
Taken | 25 września 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Bramka sieci trakcyjnej, jeden wysięgnik już zamontowany i działa drugi powstaje.
Taken | 18 września 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Lampy oświetleniowe są już gotowe na obydwu platformach.
Taken | 18 września 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Peron jest wysoki 76 centymetrów nad główkę szyny wysoko.
Taken | 18 września 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Widok na dwie nowe wiaty przystankowe.
Taken | 18 września 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Powoli powstaje konstrukcja wiat peronowych.
Taken | 18 września 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Peron pierwszy widok z północno zachodniej strony.
Taken | 18 września 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Powoli utwardza się podejście pod peron.
Taken | 25 września 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Ciężki sprzęt formuje podejście na peron z którego będą mogli korzystać pasażerowie niepełnosprawni i pełno sprawni, tylko jak tu dojechać.
Taken | 25 września 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |
Peron pierwszy już gotowy teraz czas na budowę wejścia na peron.
Taken | 25 września 2022 |
Uploaded | 21 kwietnia 2024 |