Stacja (00048): Zduńska Wola
Stacja Zduńska Wola
Województwo: łódzkie
Gmina: Zduńska Wola
Potencjalne kanały kolejowe
Kanał kolejowy-częstotliwość radiowa: R5 – 150.375
„Zduńska Wola” łódzkie Polska POL
Linia 0014: Łódź Kaliska – Zasieki [Forst DEU]
Linia 0739: Zduńska Wola Karsznice – Zduńska Wola
Normalnotorowe
Zelektryfikowane
Zdjęcia:
Oznaczenie: L-4268-020 po modernizacji LM-4268-010
Rok produkcji: 2015
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: L-4268
EVN i VKM: 94 51 2 140 382-4 PL-LKA
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Na biegu stację mija służbowy flirt do Sieradza.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Dojście do dworca od strony miasta.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Nieczynne obiekty usługowe przy stacji.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Peron numer 2 jest dość szeroki i co za tym idzie bezpieczny dla pasażerów.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Dwie wiaty w sektorze B nie osłonięte.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Peron 2 tor 1 i tablica kierunkowa (tu można jechać na Sieradz).
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Mała Zduńska Wola na peronie numer 2.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Sektor C, B i A w skrócie CBA zdjęcie robione z sektora D.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Widok z zachodu na wschód.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Ostatni sektor peronu jest oznaczony jako sektor D i jest w samym końcu (po wschodniej stronie) peronu.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Powoli zbliżam się do sektora C peronu numer 2.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Sektor B peronu numer 2 i tablica kierunkowa wskazująca Łódź i Sieradz.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Dawny kolejowy magazyn przejęty przez prywatną firmę.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Peron 2 i widok na tor numer 2 (kierunek jazdy na Łódź).
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Mała Zduńska Wola przy sektorze B peronu numer 2.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Wiaty nie zostały jeszcze wykończone co widać na zdjęciu. Tu kolejna wiata drugiego peronu w formie szkieletu.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Szkielet wiaty peronowej na drugim peronie.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Peron numer 2 został podzielony na sektory, to rozwiązanie ułatwi pasażerom wsiadanie do pociągów dalekobieżnych.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Peron numer 2 i tablica rozkładowa bez założonej górnej części.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Peron 1 we wschodniej części, będzie to najważniejsza część tego peronu gdyż znajduje się ona przy budynku stacyjny.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Tabliczka kierunkowa na pierwszym peronie wskazuje tylko na Łódź co może sugerować że nie będzie uruchomionych żadnych pociągów do Częstochowy/Tarnowskich Gór czy Inoweocławia.
Uploaded | 3 października 2021 |
Peron numer 1 widok od zachodu na wschód.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Mała architektura w ostatniej (zachodniej) części peronu.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Szkielet wiaty przystankowej na pierwszym peronie.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Peron pierwszy nie jest podzielony na sektory, jednak jest on dość długi.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Mała Zduńska Wola na pierwszym peronie.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Peron numer 1 widok na zachodnią stronę z pod budynku dworca.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Widok na szyb windy oraz wyjście na peron numer 2.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Zejście od stacji do podziemi.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Nowość, podziemny labirynt łączący dwie części miasta i przy okazji umożliwia dojście na nowy peron wyspowy numer 2.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Winda na drugim peronie, w momencie wykonywania zdjęć była nieczynna.
Uploaded | 3 października 2021 |
Wejście na stację od ulicy Torowej tego nie było to nowość na duży plus.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Wejście do labiryntu z poziomu pierwszego peronu.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Zdjęcie z końca peronu numer 2.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Widok w stronę Łasku, estakadą przebiega linia 131.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Widok w stronę Sieradza.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Oznaczenie: 183 014-0 (Nr fabryczny: 6193)
Rok produkcji: 1971
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 183
EVN i VKM: 91 56 6 183 014-0 PL-IC
Przewoźnik: Inter Cargo
Przewoźnik: Bulk Transshipment Slovakia
------------------------------------------
Przez stację na biegu jedzie luzak wynajmowany od Słowaków firmie Inter Cargo.
Uploaded | 2 lutego 2020 |
Stacja "za kratami" renowacja stacji nie obejmuje budynku budynku dworca kolejowego.
Uploaded | 2 lutego 2020 |
Tymczasowe przejście przez tory do jedynego czynnego peronu czwartego.
Uploaded | 2 lutego 2020 |
Nowo powstające odwodnienie pod dwa tory oraz nowa krawędź peronowa przy pierwszym peronie stacji.
Uploaded | 2 lutego 2020 |
W tym miejscu będą dwa tory i przejście pod torami.
Uploaded | 2 lutego 2020 |
Budowa trwa, widok na nowo powstające przejście podziemne.
Uploaded | 2 lutego 2020 |
Peron numer 4 i miejsce gdzie stoi już nowy peron drugi.
Uploaded | 2 lutego 2020 |
Widok na nowy słup bramki trakcyjnej.
Uploaded | 2 lutego 2020 |
Oznaczenie: ET22-944
Rok produkcji: 1985
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 254-3 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Od strony Sieradza na stację w Zduńskiej Woli powoli wtacza się byk PKP Cargo ze składem węglarek.
Uploaded | 30 stycznia 2020 |
Dworzec kolejowy w Zduńskiej Woli, ujęcie od strony peronów.
Uploaded | 30 stycznia 2020 |
Zduńskowolska stacja kolejowa z budynkiem dworca od strony podjazdu.
Uploaded | 30 stycznia 2020 |
Wewnątrz dworca, kasy biletowe i puste tablice rozkładowe.
Uploaded | 30 stycznia 2020 |
Cztery perony na jednym ujęciu, obecnie zdjęcie historyczne.
Uploaded | 30 stycznia 2020 |
Film z przelotu nad stacją:
Wizyty na stacji na przestrzeni lat
1 26.08.2011 | 2 20.10.2012 | 3 07.06.2015 | 4 11.05.2018 | 5 03.11.2019 |
6 01.04.2023 | 7 18.06.2023 | 8 01.07.2023 | 9 09.09.2023 | 10 24.09.2023 |