Linia 0014: Łódź Kaliska – Zasieki [Forst DEU]
Stacja (00948): Wschowa | Linia 0387: Wschowa – Lipinka Głogowska |
Stacja (01329): Głogów | Linia 0273: Wrocław Główny – Szczecin Główny |
Przejście przez trony łączące perony przystanku.
Taken | 29 grudnia 2019 |
Uploaded | 25 września 2021 |
Tablica z nazwą stacji przy peronie numer 1.
Taken | 29 grudnia 2019 |
Uploaded | 25 września 2021 |
Widok na wschód w stronę stacji Sieradz Męka.
Taken | 29 grudnia 2019 |
Uploaded | 25 września 2021 |
Widok na zachód w stronę stacji Sieradz.
Taken | 29 grudnia 2019 |
Uploaded | 25 września 2021 |
Oznaczenie: L-4268-006
Rok produkcji: 2014
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: L-4268
EVN i VKM: 94 51 2 140 354-3 PL-LKA
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Flirt ŁKA w okleinie stulecia województwa łódzkiego.
Taken | 29 grudnia 2019 |
Uploaded | 25 września 2021 |
Dworzec kolejowy od strony drugiego peronu.
Taken | 29 grudnia 2019 |
Uploaded | 25 września 2021 |
Sieradzki dworzec kolejowy od strony drogi dojazdowej. Najlepiej jest podjechać sobie do Kauflanda i tam zaparkować i do samego dworca dojść na nogach.
Taken | 29 grudnia 2019 |
Uploaded | 25 września 2021 |
Sieradzki dworzec kolejowy od strony drogi dojazdowej.
Taken | 29 grudnia 2019 |
Uploaded | 25 września 2021 |
Kasa biletowa oraz monitory z odjazdami i przyjazdami.
Taken | 29 grudnia 2019 |
Uploaded | 25 września 2021 |
Poczekalnia dworcowa.
Taken | 29 grudnia 2019 |
Uploaded | 25 września 2021 |
Tu już nie ma wiaderka z opłatą za korzystanie z toalety.
Taken | 29 grudnia 2019 |
Uploaded | 25 września 2021 |
Długi peron 2 służy obsłudze pociągów dalekobieżnych (osobowych i pospiesznych).
Taken | 29 grudnia 2019 |
Uploaded | 25 września 2021 |
Dalej już nie ma nic tylko oświetlenie.
Taken | 29 grudnia 2019 |
Uploaded | 25 września 2021 |
Wiata numer 2 na peronie drugim.
Taken | 29 grudnia 2019 |
Uploaded | 25 września 2021 |
Ławki nowy i stare na drugim peronie.
Taken | 29 grudnia 2019 |
Uploaded | 25 września 2021 |
Mała architektura stacyjna na peronie numer 2.
Taken | 29 grudnia 2019 |
Uploaded | 25 września 2021 |
Wejście na peron numer 2 od wschodniej strony stacji.
Taken | 29 grudnia 2019 |
Uploaded | 25 września 2021 |
Peron 1 widok na wschód.
Taken | 29 grudnia 2019 |
Uploaded | 25 września 2021 |
Peron pierwszy zmodernizowany na potrzeby ŁKA.
Taken | 29 grudnia 2019 |
Uploaded | 25 września 2021 |
Widok po wyjściu z dworca na peron.
Taken | 29 grudnia 2019 |
Uploaded | 25 września 2021 |
Znaczniki W4 przy przejściu przez tory po wschodniej stronie stacji.
Taken | 29 grudnia 2019 |
Uploaded | 25 września 2021 |
Budynek przy peronie pierwszym stacji.
Taken | 29 grudnia 2019 |
Uploaded | 25 września 2021 |
Tablica z nazwą stacji Sieradz na końcu peronu 1.
Taken | 29 grudnia 2019 |
Uploaded | 25 września 2021 |
Sieradzka wieża ciśnień w ostatnich dniach 2019 roku.
Uploaded | 25 września 2021 |
W XXVII ROCZNICĘ
ZWYCIĘSTWA
NAD FASZYZMEM
DLA UCZCZENIA
PAMIĘCI
POLEGŁYCH KOLEJARZY
I ICH RODZIN
Z TRANSPORTU
EWAKUACYJNYCH
Z OSTROWA WLkp I SIERADZA
BARBARZYŃSKO
ZBOMBARDOWANYCH
PRZEZ NAJEŹDŹCÓW
HITLEROWSKICH
W DNIACH
OD 2-4 WRZEŚNIA 1939
KOŁO ZBoWID WĘZŁA PKP OSTRÓW WLKP
Uploaded | 25 września 2021 |
Oznaczenie: ED161-010
Rok produkcji: 2015
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: ED161 (PESA Bydgoszcz S.A. Dart 43WE)
Typ: ED161
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Dart zatrzymał się w Pabianicach przy nowym peronie.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Oznaczenie: ED161-001
Rok produkcji: 2015
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: ED161 (PESA Bydgoszcz S.A. Dart 43WE)
Typ: ED161
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Do Warszawy Wschodniej jedzie ED161 które zatrzymało się w Pabianicach.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Oznaczenie: 09-32 CSM Nr 2.638
Rok produkcji: 1993
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 80 9 421 001-5 D-HFW
Przewoźnik: Leonhard Weiss Group
------------------------------------------
Flagowa podbijarka Leonhard Weiss Group wykonuje swoją pracę w Pabianicach.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Oznaczenie: DGS 62N Nr 293
Rok produkcji: 1990
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 74 9 226 293-3 S-LWZ
Przewoźnik: Leonhard Weiss Group
------------------------------------------
Stabilizator toru po wykonaniu swojej pracy sprawi że pociągi będą mogły jeździć z projektowaną prędkością szlakową.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Oznaczenie: DGS 62N Nr 293
Rok produkcji: 1990
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 74 9 226 293-3 S-LWZ
Przewoźnik: Leonhard Weiss Group
------------------------------------------
Stabilizator toru po wykonaniu swojej pracy sprawi że pociągi będą mogły jeździć z projektowaną prędkością szlakową.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Oznaczenie: SSP 110 SW Nr 475
Rok produkcji: 1992
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 86 9 225 553-7
Przewoźnik: Leonhard Weiss Group
------------------------------------------
Profilarka tłucznia czeka na rozpoczęcie prac.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Oznaczenie: SSP 110 SW Nr 475
Rok produkcji: 1992
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 86 9 225 553-7
Przewoźnik: Leonhard Weiss Group
------------------------------------------
Potężna maszyna służy do układania tłucznia w odpowiedniej formie na torach.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Oznaczenie: ET41-197
Rok produkcji: 1983
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: ET41 (HCP Poznań)
Typ: ET41
EVN i VKM: 91 51 3 160 288-9 PL-PKPC ET41-197-B
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Jeden z ostatnich seryjnych jamników zjeżdża na tor numer 3 stacji w Pabianicach.
Taken | 31 maja 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Oznaczenie: SM42-2303
Rok produkcji: 1975
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
Przewoźnik: Orion Kolej
------------------------------------------
Lokomotywa Orionu też w pewnym stopniu była wykorzystana przy modernizacji linii numer 14. Woziła tłuczeń dla Grupy ZUE.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Oznaczenie: SM42-2249
Rok produkcji: 1974
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
Przewoźnik: Orion Kolej
------------------------------------------
Wyładunek tłucznia na pabianickiej bocznicy obsługuje SM42-2249 należąca do Orion Kolej.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Oznaczenie: EN57FPS-1678 ex EN57-1678
Rok produkcji: 1987
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57FPS
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Jednostka EN57 została zmodernizowana przez Fabrykę Pojazdów Szynowych z Poznania (spadkobierca zakładów Cegielskiego), stąd skrót w modernizacji FPS.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Oznaczenie: EU07E-083 ex EU07-083
Rok produkcji: 1969
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 5 140 260-8 PL-MKT
Przewoźnik: Majkoltrans Sp. z o.o.
------------------------------------------
Na ostatni moment przed burzą wymieniła się ekipa mechaników i pojechała w stronę Łodzi.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Winda do podziemnego labiryntu od strony ulicy Olszynowej w Pabianicach.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Tu jeszcze praca nie została skończona, będzie zamontowane oświetlenie.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Wyjście i winda po północnej stronie stacji, już działają.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Wejście po schodach do podziemi od strony ulicy Olszyńskiej w Pabianicach.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Labirynt czyli przejście podziemne pod torami, czegoś takiego jeszcze nie było w Pabianicach.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Główne wejście do peronu numer 2 od strony dworca, dość małe.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Wykonawca ustawia nowe tablice i dzieli peron na cztery sektory.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Nowie i stare czyli widok na peron numer 2 z poziomu pierwszego peronu.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
To już główna bocznica w Pabianicach tu obsługiwane są pociągi z materiałami dowożonymi do miasta za pomocą kolei.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Nowe, stare, Pabianice.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Wejście po przeciwnej stronie torów, czy było potrzebne, raczej nie ale powstało.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Prace wykończeniowe trwają cały czas w najlepsze i są widoczne efkty prac. Powstało już zadaszenie wejścia.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Linie kolejowe