Test
Oznaczenie: E594-025
Rok produkcji: 2021
Producent: Bombardier Transportation (Niemcy)
Elektrowozy Typu: 388 i E594 (TRAXX MS3 i DC3)
Typ: E594
EVN i VKM: 91 51 3 170 145-4 PL-RPOOL
Przewoźnik: Railpool
Przewoźnik: Orlen KolTrans
------------------------------------------
Ta niemiecka lokomotywa kółka ma wyprodukowane w Polsce konkretnie w dawnych zakładach Pafawag we Wrocławiu. Całość została złożona w niemieckich zakładach Kassel.
Taken | 5 lutego 2023 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: 207E-001
Rok produkcji: 1985 (2017)
Producent: Rail Polska / Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Elektrowozy Typu: 207E
Typ: 207E
EVN i VKM: 91 51 3 150 775-7 PL-RAILP
Przewoźnik: Rail Polska Sp. z o.o.
------------------------------------------
Niestety nie udało mi się dokładnie dowiedzieć z jakiej maszyny został zbudowany ten pojazd, wiadomą jest że podstawą dla tych maszyn są radzieckie lokomotywy serii M62.
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: 207E-001
Rok produkcji: 1985 (2017)
Producent: Rail Polska / Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Elektrowozy Typu: 207E
Typ: 207E
EVN i VKM: 91 51 3 150 775-7 PL-RAILP
Przewoźnik: Rail Polska Sp. z o.o.
------------------------------------------
Zmarźnięty zmodernizowany spalinowóz ... został przerobiony na elektrowóz.
Taken | 18 grudnia 2022 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: M62-1274 ex 781 471-8 ex T679.1471
Rok produkcji: 1973
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: M62
EVN i VKM: 92 51 3 630 316-9 PL-ORKOL
Przewoźnik: Orlen KolTrans
------------------------------------------
Skład orlenowski złożony z lokomotywy 15D i M62 powoli szykuje się do odjazdu w stronę Częstochowy.
Taken | 4 grudnia 2022 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: EU07-536 (Nr fabryczny: 436)
Rok produkcji: 1990
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EU07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 5 140 173-3 PL-ORION
Przewoźnik: Orion Kolej
------------------------------------------
Luzak wyłączony na bocznych torach stacji w pobliżu miejscowości Biała Ameryka.
Taken | 30 października 2022 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: EU07-437
Rok produkcji: 1987
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EU07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 5 140 138-6 PL-KLP
Przewoźnik: Kolprem
------------------------------------------
EU07-437 + EU07-460 (słabe ujęcie) prowadzą skład Kolpremu na północ polski. Skład prawdopodobnie zdefektował stąd konieczność interwencji mobilnego serwisu do pojazdu.
Taken | 5 listopada 2022 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: 08-275 UNIMAT SP Nr 949
Rok produkcji: 1991
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 51 9 224 038-9 PL-ZUESA
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Przy tym co kiedyś było pierwszym peronem stoi wyłączona podbijarka.
Taken | 16 października 2022 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: 131 017-6 018-4 (Nr fabryczny: 017-6 - 7392; 018-4 - 7393)
Rok produkcji: 1980
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 131 i 163 (Škoda Pilzno)
Typ: 131
EVN i VKM: 91 56 6 131 018-4 SK-ZSSKC
Przewoźnik: ZSSK Cargo
------------------------------------------
Ciężka do odczytania tabliczka z numerem seryjnym członu lokomotywy 131.
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: 131 017-6 018-4 (Nr fabryczny: 017-6 - 7392; 018-4 - 7393)
Rok produkcji: 1980
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 131 i 163 (Škoda Pilzno)
Typ: 131
EVN i VKM: 91 56 6 131 017-6 SK-ZSSKC
Przewoźnik: ZSSK Cargo
------------------------------------------
Seria 131 została wyprodukowana w ówczesnej czechosłowackiej fabryce Skody, dziś cała seria jeździ dla Słowaków.
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: 131 017-6 018-4 (Nr fabryczny: 017-6 - 7392; 018-4 - 7393)
Rok produkcji: 1980
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 131 i 163 (Škoda Pilzno)
Typ: 131
EVN i VKM: 91 56 6 131 018-4 SK-ZSSKC
Przewoźnik: ZSSK Cargo
------------------------------------------
Wyłączony słowacki łamaniec docelowo jedzie do portu w Gdańsku.
Taken | 18 września 2022 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: X4EC-040
Rok produkcji: 2013
Producent: Siemens (Niemcy)
Elektrowozy Typu: Siemens Vectron
Typ: X4EC (5 170)
EVN i VKM: 91 51 5 170 040-7 PL-DBSRP
Przewoźnik: DB Cargo Polska
------------------------------------------
Vectron powoli podciąga do semafora, będzie tu stać chwilę żeby przepuścić składy z naprzeciwka.
Taken | 2 lipca 2022 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: 15D-109 ex TEM2-250
Rok produkcji: 1986
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: 15D
EVN i VKM: 92 51 3 630 516-4 PL-ORKOL
Przewoźnik: Orlen KolTrans
------------------------------------------
Tu o dziwo poprawna tabliczka znamionowa zamontowana przez Newag. przy innych modernizacjach nie jest już tak dobrze.
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: 15D-109 ex TEM2-250
Rok produkcji: 1986
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: 15D
EVN i VKM: 92 51 3 630 516-4 PL-ORKOL
Przewoźnik: Orlen KolTrans
------------------------------------------
Wyłączona ciężka lokomotywa spalinowa pracująca dla największej firmy paliwowej w Polsce. Ciekawe co powstanie na skutek połączenia z Lotosem.
Taken | 26 czerwca 2022 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: 15D-108 ex TEM2-169
Rok produkcji: 1980
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: 15D
EVN i VKM: 92 51 3 630 515-6 PL-ORKOL
Przewoźnik: Orlen KolTrans
------------------------------------------
Zmodernizowana lokomotywa pierwotnego typu TEM2 nagrzewa się przed rozpoczęciem jazdy liniowej.
Taken | 4 grudnia 2022 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: BR232-052
Rok produkcji: 1976
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: BR231 i BR232
Typ: BR232
EVN i VKM: 92 51 3 640 065-0 PL-DEPOL
Przewoźnik: DEPOL Sp. z o.o. Bydgoszcz
------------------------------------------
Skład platform w stronę Częstochowy ciągnie prywaciarz w swoim spalinowozie odkupionym od Niemca.
Taken | 24 kwietnia 2022 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: E6ACTab-039
Rok produkcji: 2020
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
Elektrowozy Typu: E6ACTa; ET43 (Dragon Grupa Newag)
Typ: E6ACTab
EVN i VKM: 91 51 3 160 465-3 PL-RCP
Przewoźnik: Rail Capital Partners sp. z o.o.
Przewoźnik: Kolprem
------------------------------------------
Ta lokomotywa należy do pool-u taborowego RCP, a pracuje w chwili wykonania zdjęcia dla firmy Kolprem.
Taken | 26 czerwca 2022 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: E6ACTab-032
Rok produkcji: 2020
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
Elektrowozy Typu: E6ACTa; ET43 (Dragon Grupa Newag)
Typ: E6ACTab
EVN i VKM: 91 51 3 160 455-4 PL-LOTOS
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
Dragon drugiej generacji oczekuje wolnej drogi w kierunku na Częstochowę.
Taken | 22 kwietnia 2022 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: Class66-66011 ex 66584
Rok produkcji: 2006
Producent: Electro Motive Diesel Inc. (Kanada)
Spalinowozy Typu: Class 66 (Electro-Motive Diesel JT42CWRM)
Typ: Class 66
EVN i VKM: 92 51 3 650 012-9 PL-FPL
Przewoźnik: Freightliner PL
------------------------------------------
Zimowa pora i wyłączona maszyna FPL-a.
Taken | 29 listopada 2021 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: Class66-66006
Rok produkcji: 2007
Producent: Electro Motive Diesel Inc. (Kanada)
Spalinowozy Typu: Class 66 (Electro-Motive Diesel JT42CWRM)
Typ: Class 66
EVN i VKM: 92 51 3 650 005-3 PL-FPL
Przewoźnik: Freightliner PL
------------------------------------------
Wyłączony Class przewoźnika FPL czeka na obsadę na torach stacji w Białej Pajęczańskiej.
Taken | 27 listopada 2022 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: TEM2-263
Rok produkcji: 1986
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: TEM2
EVN i VKM: 98 51 8 621 161-3 PL-ZPNT
Przewoźnik: Zakłady Produkcyjno-Naprawcze Taboru Maszyn i Urządzeń TABOR M. Dybowski sp. j.
------------------------------------------
Na zimno przeciągana ze stacji A do stacji B jest lokomotywa typu TEM2.
Taken | 25 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: ET22-1034-5151 ex ET22-133
Rok produkcji: 1974
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22-1034
EVN i VKM: 91 51 3 150 776-5 PL-ZPNT
Przewoźnik: Zakłady Produkcyjno-Naprawcze Taboru Maszyn i Urządzeń TABOR M. Dybowski sp. j.
------------------------------------------
Ta lokomotywa ET22 typu 1034 (od numeru wykonawcy naprawy P4) jeździ już bez dodatkowego oznaczenia 1034 mimo to pierwsze spotkanie oznaczam jeszcze jako ET22-1034-5151, a nie ET22--5151.
Taken | 25 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: SM42-2626 (Nr fabryczny: 10485)
Rok produkcji: 1989
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 588-5 PL-TRSOD
Przewoźnik: CIECH Cargo
------------------------------------------
Tablica znamionowa założona przez właściciela pojazdu.
Taken | 26 lutego 2022 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: SM42-2626 (Nr fabryczny: 10485)
Rok produkcji: 1989
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 588-5 PL-TRSOD
Przewoźnik: CIECH Cargo
------------------------------------------
Tabliczka znamionowa zamontowana przez wykonawcę naprawy okresowej.
Taken | 26 lutego 2022 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: SM42-2626 (Nr fabryczny: 10485)
Rok produkcji: 1989
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 588-5 PL-TRSOD
Przewoźnik: CIECH Cargo
------------------------------------------
Lokomotywa spalinowa będzie ciągnąć na haku elektrowóz do siedziby swojej firmy pod Inowrocławiem.
Taken | 26 lutego 2022 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: SM42-2625 (Nr fabryczny: 10484)
Rok produkcji: 1989
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 352-6 PL-ZUESA
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Lokomotywa spalinowa Grupy ZUE stoi wyłączona na jednym z torów stacji w Białej Pajęczańskiej.
Taken | 16 października 2022 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: 181 121-5 (Nr fabryczny: 4544)
Rok produkcji: 1962
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 181
EVN i VKM: 91 54 7 181 121-5 CZ-TRSOD
Przewoźnik: ZOS Zvolen
Przewoźnik: CIECH Cargo
------------------------------------------
Ten pojazd został już sprzedany innemu przewoźnikowi, firma Ciech Cargo odświeża swoją flotę i pozbywa się starych lokomotyw na rzecz młodszych TRAXX-ów i Gamm.
Taken | 26 lutego 2022 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: 181 083-7 (Nr fabryczny: 4506)
Rok produkcji: 1962
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 181
EVN i VKM: 91 51 3 150 731-0 PL-KC
Przewoźnik: Koleje Czeskie
Przewoźnik: STK Wrocław
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
Choć STK Wrocław jeździ dziś w bardzo ograniczonym zakresie to ustało się jeszcze kilka lokomotyw z logiem tego przewoźnika, do takich właśnie lokomotyw zalicza się właśnie pojazd uwieczniony na zdjęciu.
Taken | 11 września 2021 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: 181 081-1 (Nr fabryczny: 4351)
Rok produkcji: 1961
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 181
EVN i VKM: 91 51 3 150 714-6 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division Malowanie: Cargounit
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
Skład złożony z próżnych cystern po gazie został zamknięty na stacji w Białej Pajęczańskiej i oczekuje na nową obsadę.
Taken | 13 marca 2022 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: 181 061-3 (Nr fabryczny: 4295)
Rok produkcji: 1961
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 181
EVN i VKM: 91 51 3 150 739-3 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division
Przewoźnik: HSL Polska Sp. z o.o.
------------------------------------------
Ta lokomotywa choć należy do Industrial Division nie przeszła pełnego "Cargounitowania" i jeździ w dawnym schemacie malowanie choć bez loga dawnego użytkownika.
Taken | 2 lipca 2022 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: 181 039-9 (Nr fabryczny: 4273)
Rok produkcji: 1961
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 181
EVN i VKM: 91 51 3 150 706-2 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division Malowanie: Cargounit
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
Tłok w Białej nie ma się jak minąć, trzeba jechać dalej po głównym torze szlakowym.
Taken | 18 września 2022 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: 181 039-9 (Nr fabryczny: 4273)
Rok produkcji: 1961
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 181
EVN i VKM: 91 51 3 150 706-2 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division Malowanie: Cargounit
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
Zamknięty pociąg przewoźnika Lotos Kolej.
Taken | 10 lipca 2022 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: 181 026-6 (Nr fabryczny: 4260)
Rok produkcji: 1961
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 181
EVN i VKM: 91 51 3 150 705-4 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division Malowanie: Cargounit
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
Nowe szaty otrzymała stara lokomotywa z 1961 roku, normalnie powinna iść na żyletki czy do skansenu, a to nadal jeździ.
Taken | 24 kwietnia 2022 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: 181 003-5 (Nr fabryczny: 4237)
Rok produkcji: 1961
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 181
EVN i VKM: 91 51 3 150 695-7 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division Malowanie: Cargounit
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
Ta lokomotywa jeździ cały czas dla Lotos Kolej ale nie mam 100% pewności.
Taken | 17 marca 2023 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: E483 255
Rok produkcji: 2011
Producent: Bombardier Transportation (Niemcy)
Elektrowozy Typu: E186; E483; EU43 i EU47 (Bombardier TRAXX)
Typ: E483
EVN i VKM: 91 51 5 170 018-3 PL-Rpool
Przewoźnik: Railpool
Przewoźnik: Orlen KolTrans
------------------------------------------
Tego jedno systemowego TRAXX-a już tu fotografowałem, kilka lat temu jeździł on dla innego przewoźnika ale transport był podobny.
Taken | 17 marca 2023 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: ET22-1162
Rok produkcji: 1989
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 045-5 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
ET22 czeka na wolną drogę w kierunku Brzeźnicy nad Wartą tam prawdopodobnie skład skończy swój bieg.
Taken | 30 grudnia 2021 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: ET22-1103
Rok produkcji: 1988
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 102-4 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Lokomotywa, która ma podniesione dwa odbieraki prądu jest zatrzymana w miejscu na dłuższy postój (ponad godzinę). Ten skład stoi tu już około dwóch godzin i czeka na wolną drogę w kierunku linii 131.
Taken | 24 kwietnia 2022 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: ET22-1036 (Nr fabryczny: 201E-1036)
Rok produkcji: 1987
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 631-2 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Stare ET22 po modernizacjach do standardu ET22-12xx prezentują się całkiem nieźle (szkoda że za słupem trakcyjnym).
Taken | 12 lutego 2023 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: ET22-907 (Nr fabryczny: 201E 908)
Rok produkcji: 1985
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 290-7 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Dłuższy postój na stacji w Białej Pajęczańskiej notuje lokomotywa ET22-907.
Taken | 6 września 2022 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: ET22-880
Rok produkcji: 1984
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 316-0 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
- Panie kierowco powodem zatrzymania jest niesprawne oświetlenie
- O kurcze wyjeżdżałem było OK dobra podjadę gdzieś i zmienię.
Zmiana żarówki w moim samochodzie zajmuje prawie godzinę czasu ... w tym czasie jeżdżą pociąg i to nawet ciekawe. Zmodernizowana ET22 ciągnie skład platform na południe.
Taken | 5 lutego 2023 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: ET22-592 (Nr fabryczny: 201E-593)
Rok produkcji: 1980
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 018-2 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
PKP Cargo tacha gaz Orlenu, skład prawdopodobnie jedzie do Brzeźnicy nad Wartą do tamtejszej rozlewni z uwagi na brak torów skład jest zamknięty tutaj.
Taken | 23 grudnia 2023 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: 182 107-3 (Nr fabryczny: 4625)
Rok produkcji: 1965
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 182
EVN i VKM: 91 51 3 150 645-2 PL-KC
Przewoźnik: CD Cargo Poland
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
Wyłączona lokomotywa należąca do czeskiego właściciela od lat pracuje dla Lotos Kolej.
Taken | 10 lipca 2022 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Przed remontem linii nastawnia mieściła się w budynku dworca, dziś po remoncie PKP PLK wybudowało od podstaw nowe nastawnie obsługujące stacje. Dziwne że nie zdecydowano się na budowę jakiegoś jednego LCS-u jak to ma miejsce współcześnie.
Taken | 3 maja 2023 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Jeszcze nie tak dawno były dwa perony, dziś można uznać że jest tylko jeden peron, ale pociągi osobowe tu się nie zatrzymują (jeździ tylko jeden pociąg pospieszny).
Taken | 3 maja 2023 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Na stacji są trzy tory, jeden główny i dwa boczne.
Taken | 3 maja 2023 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Dworzec od strony torów.
Taken | 3 maja 2023 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Widok z góry na budynek dworca od strony placu dworcowego.
Taken | 3 maja 2023 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Dojazd do stacji i zabudowania (kiedyś kolejowe dziś prywatne mieszkania).
Taken | 3 maja 2023 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Wyjazd ze stacji w kierunku na Brzeźnicę nad Wartą.
Taken | 3 maja 2023 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Przelot nad stacją, widok na zachodnią głowicę stacji w kierunku stacji Chorzew Siemkowice.
Taken | 3 maja 2023 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Biało, w pajęczańskim, powiecie i na stacji.
Taken | 29 listopada 2021 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Zima 2021 roku widok na wylot w stronę Wyczerpów czyli Częstochowy.
Taken | 29 listopada 2021 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Bocznica stacji w Białej używana ... ostatnio podczas remontu linii 146. Obecnie są plany odbudowy peronów i przystanków na tej linii więc bocznica też znów będzie używana.
Taken | 25 czerwca 2021 |
Uploaded | 25 marca 2024 |
Oznaczenie: DIC-40 nr 60
Rok produkcji: 2007
Producent: Plasser & Theurer (Hiszpania)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 94 71 50 23 305-6
Przewoźnik: VIAS / Electren (Hiszpania)
------------------------------------------
Wyłączona maszyna firmy Electron. Na terenie stacji Biała Pajęczańska omawiana firma ma swoją tymczasową bazę.
Taken | 6 stycznia 2020 |
Uploaded | 30 stycznia 2021 |
Oznaczenie: DIC-40 nr 56
Rok produkcji: nieznany
Producent: Plasser & Theurer (Hiszpania)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 94 71 50 23 302-3
Przewoźnik: VIAS / Electren (Hiszpania)
------------------------------------------
Maszyna torowa produkcji hiszpańskiego oddziału firmy Plasser & Theurer.
Taken | 6 stycznia 2020 |
Uploaded | 30 stycznia 2021 |
Dworzec zza torów.
Taken | 3 listopada 2020 |
Uploaded | 30 stycznia 2021 |
Budynek dworca kolejowego od strony podjazdu.
Taken | 3 listopada 2020 |
Uploaded | 30 stycznia 2021 |
Modernizacja linii 146 rzadki widok linia bez sieci elektrycznej.
Taken | 6 stycznia 2020 |
Uploaded | 30 stycznia 2021 |
Oznaczenie: RE-02 34.027-04 THOR2
Rok produkcji: 1992
Producent: Per Aarsleff (Dania)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Przewoźnik: VIAS / Electren (Hiszpania) ?
------------------------------------------
Tabliczka znamionowa palownicy kolejowej służącej do montażu nowych słupów trakcji elektrycznej.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Oznaczenie: RE-02 34.027-04 THOR2
Rok produkcji: 1992
Producent: Per Aarsleff (Dania)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Przewoźnik: VIAS / Electren (Hiszpania) ?
------------------------------------------
Palownica firmy duńskiej firmy (?) Per Aarsleff stoi odstawiona przy peronie pierwszym stacji w Białej Pajęczańskiej.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Oznaczenie: RE-02 34.027-04 THOR2
Rok produkcji: 1992
Producent: Per Aarsleff (Dania)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Przewoźnik: VIAS / Electren (Hiszpania) ?
------------------------------------------
Wyłączona palownica kolejowa.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Oznaczenie: DIC-40 nr 60
Rok produkcji: 2007
Producent: Plasser & Theurer (Hiszpania)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 94 71 50 23 305-6
Przewoźnik: VIAS / Electren (Hiszpania)
------------------------------------------
Producentem ten maszyny jest Hiszpański oddział firmy Plasser & Theurer.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Oznaczenie: DIC-40 nr 60
Rok produkcji: 2007
Producent: Plasser & Theurer (Hiszpania)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 94 71 50 23 305-6
Przewoźnik: VIAS / Electren (Hiszpania)
------------------------------------------
Hiszpańska maszyna służąca do zdejmowania trakcji elektrycznej.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Oznaczenie: DIC-40 nr 60
Rok produkcji: 2007
Producent: Plasser & Theurer (Hiszpania)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 94 71 50 23 305-6
Przewoźnik: VIAS / Electren (Hiszpania)
------------------------------------------
Po skończonej pracy maszyna DIC-40 wyłączona czeka na kolejny dzień pracy.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SM42-2581 (Nr fabryczny: 10348)
Rok produkcji: 1981
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 621 146-4 PL-ZUESA
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Grupa ZUE nabiera tłucznia na platformy i jedzie "w teren".
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Oznaczenie: 181 062-1 (Nr fabryczny: 4296)
Rok produkcji: 1961
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 181
EVN i VKM: 91 51 3 150 710-4 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division
Przewoźnik: STK Wrocław
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
Na stację w Białej Pajęczańskiej wjeżdża właśnie pociąg Lotos Kolej.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Oznaczenie: E483 255
Rok produkcji: 2011
Producent: Bombardier Transportation (Niemcy)
Elektrowozy Typu: E186; E483; EU43 i EU47 (Bombardier TRAXX)
Typ: E483
EVN i VKM: 91 51 5 170 018-3 PL-Rpool
Przewoźnik: Railpool
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
Drugie spotkanie tego dnia z tą lokomotywą, pierwsze miało miejsce parę godzin wcześniej na stacji Chorzew Siemkowice.
Taken | 11 października 2014 |
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Oznaczenie: ET22-906
Rok produkcji: 1985
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 291-5 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Na wolną drogę po sprawdzeniu składu przez mechanika czeka ET22 z kilkunastoma talbotami na haku.
Taken | 1 lutego 2014 |
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Oznaczenie: 182 057-0
Rok produkcji: 1964
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 182
EVN i VKM: 91 54 7 182 057-0 CZ-CDC
Przewoźnik: ČD Cargo a.s.
Przewoźnik: CTL Logistics
------------------------------------------
182 057-0 Czeska lokomotywa jedzie w kierunku Częstochowy.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Oznaczenie: 182 001-8 (Nr fabryczny: 4757)
Rok produkcji: 1963
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 182
Przewoźnik: Koleje Czeskie
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
Skład z nieznaną SM42 jedzie w stronę Chorzewa Siemkowic.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Wyrugowany peron drugi PKP PLK zabezpieczy ten teren pod odbudowę ... na pewno.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Widok w stronę Brzeźnicy nad Wartą.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Dawne słupy oświetleniowe stojące na drugim peronie stacji, są załadowane na platformę firmy ELECTREN.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Zdjęta sieć trakcyjna i miejsce po drugim peronie stacji.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
39,8 km linii 146. Pozostałość po peronie który już nigdy tu nie wróci.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Dworzec od strony drogi do miejscowości Biała Ameryka.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Widok na dworzec z perspektywy placu dworcowego.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Dworzec od zachodniej strony.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Toaleta dworcowa, nieczynna.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Na bocznicy w Białej został utworzony magazyn tłucznia wykorzystywanego do modernizacji linii.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Bocznica i przy szkielecie wagonu został postawiony nowy.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Nieszczęsna tablica z projektem unijnym.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Naprężnica, ciekawe czy zostanie usunięta po remontach, chyba raczej tak.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Linia wyłączona z eksploatacji więc tory rdzewieją.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Kielich z kwiatami stacyjnymi na pierwszym peronie.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Koniec peronu pierwszego i widok na bocznicę stacji.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Peron pierwszy na szczęście pozostaje nienaruszony.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Asfaltowy peron stacji Biała Pajęczańska, dziś już nie istnieje.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Dworzec z perspektywy torów, fotowoltanika na dachu to nie przypadek w czwartej najbogatszej gminie w Polsce. Rząśnia bo o niej mowa poza tym że ma pieniądze to jest bardzo źle zarządzana.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Dworzec kolejowy w Białej Pajęczańskiej od strony placu dworcowego.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Nieczynny magazyn dworcowy.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Pusta bocznica w Białej Pajęczańskiej, dziś wypełniona po brzegi tłuczniem na czas modernizacji linii.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Plac dworcowy.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Zwrotnica do toru przy bocznicy stacyjnej.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Wyasfaltowany peron 2 przeszedł do historii i już nigdy nie zostanie odtworzony.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Peron pierwszy i nieczynny tor.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Widok z drugiego peronu stacji w stronę stacji Chorzew Siemkowice.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
39,8km linii 146 po peronie obecnie nie ma już śladu szkoda nie udało się uratować tego co było potrzebne do odtworzenia ruchu osobowego.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Ostoja wagonu stoi jeszcze na bocznicy w Białej.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Widok na czynną ówcześnie linię 146 w stronę Częstochowy.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |