Test
Oznaczenie: ST44-1251 ex ST44-1041
Rok produkcji: 1980
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: ST44
EVN i VKM: 92 51 3 630 214-6 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Skład PKP Cargo Service ciągnie gagarin PKP Cargo.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: ST48-201 ex TEM2-1171
Rok produkcji: 1972
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: ST48
EVN i VKM: 92 51 3 630 512-3 PL-PKPCS
Przewoźnik: PKP Cargo Service
------------------------------------------
Nie mam zaufania do tablic znamionowych spółki Newag szczególnie jeżeli dotycza one serii lokomotyw ST48 są one błędnie założone.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: ST48-201 ex TEM2-1171
Rok produkcji: 1972
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: ST48
EVN i VKM: 92 51 3 630 512-3 PL-PKPCS
Przewoźnik: PKP Cargo Service
------------------------------------------
Blask listopadowego słońca i wjeżdżający skład PKP Cargo ... chyba Service.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: 181 009-2
Rok produkcji: 1961
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 181
EVN i VKM: 91 51 3 150 769-0 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division
Przewoźnik: CIECH Cargo
------------------------------------------
Na zimno ciągnięta jest lokomotywa serii 181, używana przez Ciech Cargo.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: BR232 502-5 (Nr fabryczny: 737)
Rok produkcji: 1977
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: BR231 i BR232
Typ: BR232
EVN i VKM: 92 80 1 232 502-5 D-ID
Przewoźnik: Industrial Division Malowanie: Cargounit
Przewoźnik: CIECH Cargo
------------------------------------------
Nieco poruszona tablica znamionowa lokomotywy BR232.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: BR232 502-5 (Nr fabryczny: 737)
Rok produkcji: 1977
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: BR231 i BR232
Typ: BR232
EVN i VKM: 92 80 1 232 502-5 D-ID
Przewoźnik: Industrial Division Malowanie: Cargounit
Przewoźnik: CIECH Cargo
------------------------------------------
Na stację wtacza się skład spółki Ciech Cargo prowadzony lokomotywami należącymi do Industrial Division.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: ET42-014
Rok produkcji: 1979
Producent: NEWZ Nowoczerkask (Rosja; ZSRR)
Elektrowozy Typu: ET42 (NEWZ Nowoczerkask)
Typ: ET42
EVN i VKM: 91 51 3 160 046-1 PL-PKPC ET42-014-B
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Rosyjska lokomotywa w służbie PKP Cargo ciągnie skład gazu z Kuźnicy Białostockiej.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: E483 223 (Nr fabryczny: VL 8480)
Rok produkcji: 2016
Producent: Bombardier Transportation (Włochy)
Elektrowozy Typu: E186; E483; EU43 i EU47 (Bombardier TRAXX)
Typ: E483
EVN i VKM: 91 51 5 170 062-1 PL-AKIEM
Przewoźnik: Akiem
Przewoźnik: Captrain
------------------------------------------
Odstawiona na lokomotywa czeka na obsadę.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: SR71-12
Rok produkcji: 1977
Producent: ZNTK Lubań Śląski (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 51 9 431 091-9 PL-PKPE
Przewoźnik: PKP Energetyka
------------------------------------------
Tablica znamionowa nieistniejącego już ZNTK w Lubaniu Śląskim, producenta tego pojazdu.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: SR71-12
Rok produkcji: 1977
Producent: ZNTK Lubań Śląski (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 51 9 431 091-9 PL-PKPE
Przewoźnik: PKP Energetyka
------------------------------------------
Ta maszyna została prawdopodobnie już pocięta, jeden egzemplarz został przekazany do Skierniewic do zachowania.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: SR71-12
Rok produkcji: 1977
Producent: ZNTK Lubań Śląski (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 51 9 431 091-9 PL-PKPE
Przewoźnik: PKP Energetyka
------------------------------------------
Wyłączony z użytkowania pojazd spółki PKP Energetyka.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: WM-10 Nr 509
Rok produkcji: nieznany
Producent: Kolejowe Zakłady Maszyn KOLZAM S.A. Racibórz (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (Kolzam)
Typ: WMB / WŻA / WŻB / DSŻ
EVN i VKM: 99 51 9 683 334-7 PL-PKPE
Przewoźnik: PKP Energetyka
------------------------------------------
Z niepotwierdzonych informacji drezyna ta została pocięta na żyletki.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: WM-10 Nr 509
Rok produkcji: nieznany
Producent: Kolejowe Zakłady Maszyn KOLZAM S.A. Racibórz (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (Kolzam)
Typ: WMB / WŻA / WŻB / DSŻ
EVN i VKM: 99 51 9 683 334-7 PL-PKPE
Przewoźnik: PKP Energetyka
------------------------------------------
Drezyna spółki PKP Energetyka wyłączona z użytkowania.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: SM42-2570 (Nr fabryczny: 6D-10193)
Rok produkcji: 1980
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 343-4 PL-CTLL
Przewoźnik: CTL Logistics
------------------------------------------
Skład z węglem z mozołem tacha SM42.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: Class66-66159
Rok produkcji: 1999
Producent: Electro Motive Diesel Inc. (Kanada)
Spalinowozy Typu: Class 66 (Electro-Motive Diesel JT42CWRM)
Typ: Class 66
EVN i VKM: 92 70 0 066 159-0 GB-DBSRP
Przewoźnik: DB Cargo Polska
------------------------------------------
Przez stację przejeżdża właśnie Class66 spółki DB Cargo Polska.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: 08-475 UNIMAT 4S Nr 1054
Rok produkcji: 1995
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 51 9 224 018-3 PL-PIN
Przewoźnik: PNI
------------------------------------------
Podbijarka firmy PIN wyłączona czeka na zespół robotników.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: WM-15A Nr 271
Rok produkcji: nieznany 1987 (?)
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: WM-15
EVN i VKM: 99 51 9 483 082-5 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Drezyna pod wiaduktem drogowym.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: SM30-036
Rok produkcji: 1962
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM30; SP30 (Fablok Chrzanów Ls300)
Typ: SM30
EVN i VKM: 98 51 8 610 030-3 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Manewrówka wyjechała z szopy.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: 182 108-1 (Nr fabryczny: 4626)
Rok produkcji: 1965
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 182
EVN i VKM: 91 51 3 150 682-5 PL-KC
Przewoźnik: CD Cargo Poland
------------------------------------------
Mało czytelna tablica znamionowa lokomotywy.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: 182 108-1 (Nr fabryczny: 4626)
Rok produkcji: 1965
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 182
EVN i VKM: 91 51 3 150 682-5 PL-KC
Przewoźnik: CD Cargo Poland
------------------------------------------
Lokomotywa po naprawie okresowej wraca do prawowitego właściciela i będzie jeździć dl CD Cargo Poland.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: EN57-958
Rok produkcji: 1973
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Jednostka jedzie z Lublińca do Oświęcimia.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: EN57-636
Rok produkcji: 1967
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
EVN i VKM: 94 51 2 120 975-9 PL-PREG ra
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Ze stacji Wieluń Dąbrowa do stacji końcowej wjeżdża właśnie jednostka Polregio.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: ET22-2047 ex ET22-488
Rok produkcji: 1979
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 5 150 046-8 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
W 2018 roku ostatni raz w czynnej służbie widziałem ET22 o numerach 2xxx.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: ET22-1014
Rok produkcji: 1986
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 188-3 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Przez stację przetacza się ET22 z ciężkim składem węglarek.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: ET22-645
Rok produkcji: 1981
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 590-0 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Pociąg jedzie na górny śląsk.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: SM15-22
Rok produkcji: 1965
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Pomnik lokomotywy SM15.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: SM15-22
Rok produkcji: 1965
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
SM15 to chyba jedyny zachowany egzemplarz tej serii w naszym kraju.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: SM15-22
Rok produkcji: 1965
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Zabytek stojący przy technikum kolejowym.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: Tp1-18
Rok produkcji: 1904
Producent: Linke Hofmann-Werke LHW Breslau (Niemcy)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Oznaczenie lokomotywy na kabinie.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: Tp1-18
Rok produkcji: 1904
Producent: Linke Hofmann-Werke LHW Breslau (Niemcy)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Oznaczenie tendra parowozu.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: Tp1-18
Rok produkcji: 1904
Producent: Linke Hofmann-Werke LHW Breslau (Niemcy)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Parowóz w Tarnowskich Górach pod szkołą kolejową w pobliżu stacji.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: Tp1-18
Rok produkcji: 1904
Producent: Linke Hofmann-Werke LHW Breslau (Niemcy)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Pochmurny listopadowy dzień i lokomotywa parowóz przy dworcu.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Teoretycznie się udało wykonać dobre zdjęcie budynku dworca od strony torów. Zasługa Tokiny 11-20mm.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Dworzec kolejowy Tarnowskie Góry od strony miasta.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Wejście od placu dworcowego do hali dworcowej.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Kasy biletowe (czynne) wewnątrz dworca.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Wnętrze dworca w Tarnowskich Górach.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Pamiątkowy krucyfiks przy stacji.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Pamiątkowy obelisk przy placu dworcowym.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oflagowany budynek PKP Cargo.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Biurowy budynek przy pierwszym peronie stacji.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Peron trzeci w słoneczny dzień 11 listopada 2021 roku.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Tory główne linii 131 czyli 1 i 2.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Pod wiatą mamy budynek dyżurnego ruchu peronowego, wydaje on ostrzeżenia dla maszynistów dla tego czasem się tu zatrzymują i odbierają informacje na dalszą drogę.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Zejście do podziemnego labiryntu z platformy numer 2.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Widok na wiatę peronową na drugiej platformie od północnej strony.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Widok na cała wiatę peronową drugiego peronu od południowej strony.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Pusty peron trzeci z pod estakady na ulicy Nakielskiej, kiedyś były schody umożliwiające dojście do tej ulicy.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Przejście pod torami.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Krawędź peronowa przy torze numer 6, stan taki sobie.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Przejście do peronu 2 i 3 zostało zamknięte trochę dziwna decyzja ale cóż polecę na około.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Przy peronie pierwszym stoi TRAXX ale później będzie lepsze zdjęcie :).
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Rok 2021 zaczynam wstawieniem zdjęcia tablicy informacyjnej która, mówi o rewitalizacji linii 182. Linia ta połączy Tarnowskie Góry z Lotniskiem w Pyrzowicach i Zawierciem.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Kolejny rok i tym razem w święto niepodległości ktoś postanowił jednak wywiesić flagę.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Dworzec od strony torów, ładny dworzec ale ujęcia porządnego z tej strony wykonać się nie da.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Ten budynek należy do PKP Cargo jednak nie ma tu już siedziby spółki (oddziału śląskiego) ten został przeniesiony do Katowic.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Popiersie budowniczego magistrali węglowej, która połączyła śląsk z portami.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Pomnik przed placem dworcowym w Tarnowskich Górach.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Symboliczna mogiła na placu dworcowym stacji Tarnowskie Góry.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Symbol Polskich Kolei Państwowych przy technikum kolejowym w Tarnowskich Górach.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Peron trzeci i tory 5 i 3, widok na południe.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Peron trzeci i tu mała niespodzianka PKP PLK wmontował oparcia dla pasażerów ciekawe że chciało im się inwestować w stację przed remontem generalnym.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Ławka na trzech nóżkach na peronie drugim. Nie ma innego wyboru więc trzeba z tego korzystać.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Dojście do peronu pierwszego, poza pracownikami kolei i miłośnikami takimi jak ja mało kto z tego obecnie korzysta. Ciekawe czy peron pierwszy będzie ujęty w nowy projekcie stacji.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Wyłączony z użytkowania w ruchu pasażerskim peron pierwszy od czasu do czasu jest wykorzystywany do odstawiania lokomotyw czy sprzętu torowego (plasery czy zagniatarki itp.).
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Wiata peronowa przy dojściu do peronu pierwszego.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Wyjście na perony z pod ziemi stacji.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Tarnowskie Gory rok 2020 :). Nikt nie zwrócił na to uwagi ?
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Tablica pod wiatą z nazwą stacji na peronie drugim.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
W 2020 roku odwiedziłem pobliską halę spółki LOKOM-TOR która serwisuje pojazdy szynowe.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Sto pierwsza rocznica odzyskania niepodległości, od strony placu dworcowego nie ma nawet flagi.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Peron drugi od południowej strony (widok na północ).
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Peron trzeci i tablica z nazwą stacji, widok na północ.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Rok później czyli tablica z nazwą Tarnowskie Gory nie została zmieniona.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Widok na północ z przejścia do peronu drugiego.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Pusty tor numer 6 z którego, można było odjechać kiedyś do Opola, dziś jest prowadzony znikomy ruch na odcinku Tarnowskie Góry Tworóg, a na odcinku Tworóg Kielcza ruch prawdopodobnie jest zawieszony całkowicie. Od Kielczy prowadzony jest znikomy ruch towarowy do stacji Zawadzkie później już można dojechać do Opola pociągiem osobowym.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Przejście pod torami, osoby z niepełnosprawnościami mogą skorzystać ze specjalnych platform umożliwiających wejście na odpowiednią platformę.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Siedziba spółki PKP Cargo w Tarnowskich Górach.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Krzyż na placu dworcowym.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Rok po stuleciu niepodległości wystrój nie jest już tak uroczysty.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Przebieg magistrali węglowej ukazany na obelisku, co ciekawe od Bydgoszczy (Maksymilianowa) przebieg to linia 201 która prowadziła do Polskiej Gdyni (nie do ówcześnie wolnego miasta Gdańsk).
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Te tablice można spotkać w Zduńskiej Woli, Inowrocławiu czy Bydgoszczy Głównej.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Tablica pamiątkowa na budynku dworca poświęcona inż. Józefowi Nowokuńskiemu. Obok dworca powstał również pomnik poświęcony temu inżynierowi.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Ciężko jest wykonać dobre zdjęcie tarnogórskiego dworca od strony torów, niestety słupy trakcyjne przeszkadzają w uzyskaniu "czystego" ujęcia.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Dworzec kolejowy od strony miasta.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Plac dworcowy w Tarnowskich Górach.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Kranik z wodą na peronie drugim, czy ta woda jest zdatna do picia ... tego nie wiem.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Dzięki temu głośnikowi informacja głosowa jest jasna i czytelna.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Po południowej stronie peronu 2 następuje jego obniżenie.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Wylot w stronę stacji Nakło Śląskie.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Peron drugi pod wiatą, tu już są inne ławki jednak ich stan wskazuje że nie są to współczesne konstrukcje.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Peron trzeci i typowe ławki z okresu PRL-u.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
W Tarnowskich Górach można spotkać ciekawy system informacji pasażerskiej. Będzie on zmodernizowany.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Zadaszone wyjście z podziemnego labiryntu na peronie trzecim.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Pusty peron trzeci, pociągów osobowych jest tu stosunkowo mało, choć jest to wielka stacja umożliwiająca wywóz urobku ze śląska wgłąb kraju.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Poprawna tablica z nazwą stacji na peronie drugim.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Nowe polskie miasto "Tarnowskie Gory" i to nie będzie poprawiane przez następne lata. Aczkolwiek miejscowo nazwa Tarnowskie Gory podobnież jest poprawna.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Wylot na północ w lewo odchodzi linia 144 do Opola, choć częściej jest używana przez PKP Cargo do wyjazdu i zjazdu lokomotyw z szopy.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Widok z peronu 1 na perony 2 i 3.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |