Test
Oznaczenie: BR232-010
Rok produkcji: 1978
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: BR231 i BR232
Typ: BR232
Przewoźnik: Ecco Rail Sp. z o.o.
------------------------------------------
Wyłączona z eksploatacji lokomotywa BR232 obecnie jest własnością Ecco Rail, ale w przeszłości należała do PTK Holding S.A. Zabrze.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: TEM2-101
Rok produkcji: 1979
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: TEM2
EVN i VKM: 92 51 3 620 534-9 PL-PLATA
Przewoźnik: PHU Lokomotiv
Przewoźnik: Ecco Rail Sp. z o.o.
------------------------------------------
Dwie tablice znamionowe, jedna właściciela druga wykonawcy naprawy.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: TEM2-101
Rok produkcji: 1979
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: TEM2
EVN i VKM: 92 51 3 620 534-9 PL-PLATA
Przewoźnik: PHU Lokomotiv
Przewoźnik: Ecco Rail Sp. z o.o.
------------------------------------------
Własność Plata, malowanie Captrain, jeździ Ecco i kto to zrozumie dla kogo to jeździ.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: SM42-2525 (Nr fabryczny: 10226)
Rok produkcji: 1979
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 384-9 PL-ECCOR
Przewoźnik: Ecco Rail Sp. z o.o.
------------------------------------------
Z tą lokomotywą spotkałem się już wcześniej. Myślałem że zdjęcia z dolnego śląska wstawię wcześniej :).
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: SM42-2446 (Nr fabryczny: 9543)
Rok produkcji: 1976
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 438-3 PL-ECCOR
Przewoźnik: Ecco Rail Sp. z o.o.
------------------------------------------
Tabliczka znamionowa, założona pewnie jeszcze u producenta.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: SM42-2446 (Nr fabryczny: 9543)
Rok produkcji: 1976
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 438-3 PL-ECCOR
Przewoźnik: Ecco Rail Sp. z o.o.
------------------------------------------
Lokomotywa w firmowym malowaniu prywatnego przewoźnika.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: 182 121-4 (Nr fabryczny: 4639)
Rok produkcji: 1965
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 182
EVN i VKM: 91 51 3 150 685-8 PL-KC
Przewoźnik: Koleje Czeskie
Przewoźnik: Ecco Rail Sp. z o.o.
------------------------------------------
Poprzedni użytkownik tej lokomotywy montował na pojazdach swoje tablice znamionowe i trzeba przyznać że są one jednymi z najlepszych tablic znamionowych zastępczych jakie spotykam na pojazdach trakcyjnych.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: 182 121-4 (Nr fabryczny: 4639)
Rok produkcji: 1965
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 182
EVN i VKM: 91 51 3 150 685-8 PL-KC
Przewoźnik: Koleje Czeskie
Przewoźnik: Ecco Rail Sp. z o.o.
------------------------------------------
Tabliczka znamionowa producenta lokomotywy pieczołowicie odnowiona przy okazji naprawy okresowej.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: 182 121-4 (Nr fabryczny: 4639)
Rok produkcji: 1965
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 182
EVN i VKM: 91 51 3 150 685-8 PL-KC
Przewoźnik: Koleje Czeskie
Przewoźnik: Ecco Rail Sp. z o.o.
------------------------------------------
Poprzedni użytkownik tej lokomotywy jeszcze na dobre nie odszedł od tej lokomotywy, obecnie jeździ nią już kto inny, a właściciel nadal ten sam.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: 409Da-24
Rok produkcji: 1968
Producent: Zastal Zielona Góra (Polska)
Zastal 409D / Fablok 2D
Typ: 409Da
Przewoźnik: Ecco Rail Sp. z o.o.
------------------------------------------
Ta mała lokomotywka pracuje tutaj przetaczając duże i ciężkie lokomotywy.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: 409Da-24
Rok produkcji: 1968
Producent: Zastal Zielona Góra (Polska)
Zastal 409D / Fablok 2D
Typ: 409Da
Przewoźnik: Ecco Rail Sp. z o.o.
------------------------------------------
Tola tak została nazwana ta lokomotywa serii 409Da.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Nowe pantografy krzyżowe czekające na założenie na lokomotywie.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Mała hala napraw lokomotyw, choć jak dla mnie może to być hala do malowania pojazdów.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Jeszcze jedno ujęcie na halę napraw pojazdów szynowych, z tej szopy korzysta przewoźnik Ecco Rail.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Widok na główną halę tej lokomotywowni.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Tor z hali napraw pojazdów w stronę wyjazdu z obszaru lokomotywowni.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Tor umożliwiający wjazd i wyjazd z lokomotywowni Rokietnica. Nie jest on przy stacji Zabrze Biskupice, w zasadzie ta lokomotywownia znajduje się na bocznicy odchodzącej od innej bocznicy.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Stacja paliw, ale dla lokomotyw spalinowych, chyba czynna.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Na terenie tej lokomotywowni panuje "artystyczny nieład", to chyba zużyte części czekające na transport do huty w celu ponownego przetopienia.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Widok na mały magazyn w obrębie lokomotywowni.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Te dwie szutrówki przeznaczone są do kasacji.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: Class66-66227
Rok produkcji: 2000
Producent: Electro Motive Diesel Inc. (Kanada)
Spalinowozy Typu: Class 66 (Electro-Motive Diesel JT42CWRM)
Typ: Class 66
EVN i VKM: 92 70 0 066 227-4 GB-DBSRP
Przewoźnik: DB Cargo Polska
------------------------------------------
Tabliczka znamionowa pojazdu trakcyjnego.
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: Class66-66227
Rok produkcji: 2000
Producent: Electro Motive Diesel Inc. (Kanada)
Spalinowozy Typu: Class 66 (Electro-Motive Diesel JT42CWRM)
Typ: Class 66
EVN i VKM: 92 70 0 066 227-4 GB-DBSRP
Przewoźnik: DB Cargo Polska
------------------------------------------
Wstaje powoli nowy dzień i mechanik szykuje lokomotywę do rozruchu.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: DE6400-6410
Rok produkcji: 1989
Producent: MaK (Vossloh) (Niemcy)
Spalinowozy Typu: MaK NS-Baureihe 6400 / DB-Baureihe 264 (MaK)
Typ: DE6400
EVN i VKM: 92 51 3 630 547-9 PL-DBSRP
Przewoźnik: DB Cargo Polska
------------------------------------------
Jest to moje pierwsze i puki co jedyne zdjęcie lokomotywy serii DE6400 jakie udało mi się zrobić. Lokomotywy te są w Polsce od jakiegoś czasu ale mi jakoś one uciekają.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Wagony kryte pracują we flocie DB Cargo Poland, niestety są ubazgrane przez graficiarzy.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Prawie wszystkie tory na tej stacji są wykorzystywane.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Niezelektryfikowana część stacji Zabrze Biskupice.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: Tp4-217 ex KPEV: Hannover 5351 ex DRB: 55 4765 (od 1925 r.)
Rok produkcji: 1918
Producent: Borsig Lokomotiv-Werke GmbH Berlin (Niemcy)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Tabliczka z oznaczeniem lokomotywy na stanie P.K.P.
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Oznaczenie: Tp4-217 ex KPEV: Hannover 5351 ex DRB: 55 4765 (od 1925 r.)
Rok produkcji: 1918
Producent: Borsig Lokomotiv-Werke GmbH Berlin (Niemcy)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Tej lokomotywy już tu nie ma, została przewieziona do Świeradowa-Zdroju gdzie została ustawiona jako pomnik.
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Tablica informacyjna wskazuje kierunek do firmy zajmującej się serwisem lokomotyw SM42.
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Wagony na stacji Pyskowice Koleje Piaskowe.
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Pyskowice posterunek na sieci kolei piaskowych (czy jakoś tak).
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Rozpadający się dworzec ogrodzony, widok z peronu numer 2.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Dworzec w Pyskowicach od strony torów kolejowych.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Ogrodzony budynek dworca kolejowego w Pyskowicach, od lat nieczynny może wróci do życia.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Godło kraju na budynku dworca, stare i poniszczone, może zostanie odnowione.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Ogrodzony budynek dworca kolejowego w Pyskowicach, chyba zaczyna się remont, lub wyburzanie.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Perony stacji Pyskowice, widok na zachód.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Peron 2 i 3 widok w stronę zachodnią.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Tablica z rozkładem jazdy na peronie drugim.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Peron numer 2 i tor numer 1, widok w stronę Gliwic.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Podziemne przejście pod torami.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Zejście do podziemnego przejścia pod torami.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Widok na wiatę przejścia podziemnego na peronie pierwszym.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Peron pierwszy choć nie używany w ruchu kolejowym jest ważny gdyż umożliwia on wejście na pozostałe czynne perony.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Peron pierwszy nie jest remontowany, bo nie jest używany. Natomiast coś zaczyna się dziać z budynkiem dworca.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Widok na perony 2 i 3 z peronu pierwszego.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Lampa oświetleniowa przy peronie pierwszym.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Najdalej można stąd dojechać do Wrocławia, ale pociągiem pospiesznym.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
"Małe" Pyskowice na trzecim peronie stacji w dniu święta państwowego. Rok 2020, co ciekawe bardzo zielono zupełnie inaczej niż dwa lata wcześniej.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Widok na dworzec w Pyskowicach od strony wschodniej z peron numer 2.
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Widok na dworzec w Pyskowicach od strony zachodniej z peron numer 2.
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Zaniedbany pyskowicki dworzec kolejowy od strony placu dworcowego.
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Prawdopodobnie budynek ten służył jako szalet.
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Peron pierwszy, tu nie zatrzymuje się nic, bo nic tu nie jeździ (po tym torze).
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Peron numer 2 i krawędź przy torze numer 1, przy tym torze zatrzymują się pociągi jadące na zachód do Opola czy Lublińca.
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Przejście podziemne jest ciemne i nie oświetlone.
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Zejście do podziemnego labiryntu.
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Zdjęcie formalnie z peronu numer 1, widok na perony 2 i 3. Przy peronie numer 1 jeździły kiedyś pociągi od strony Bytomia, dziś już przy tym peronie się nic nie zatrzymuje.
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Dworzec w Pyskowicach jest w stanie ruiny, jednak ktoś zawiesił flagę państwową na budynku. Miły gest.
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Peron numer 2 od strony Gliwic.
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Peron numer 2 i duża tablica, która tak w zasadzie jest końcem wspieranej przez zarządcę części peronu.
Uploaded | 26 listopada 2022 |
"Małe" Pyskowice na trzecim peronie stacji w dniu święta państwowego. Rok 2018.
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Widok na dawny dworzec z peronu drugiego.
Uploaded | 26 października 2022 |
Duża tablica z nazwą stacji na budynku dawnego dworca.
Uploaded | 26 października 2022 |
Centrum sterowania ruchem kolejowym.
Uploaded | 26 października 2022 |
Pięć do zera wygrywają stojaki jako bezużyteczne elementy peronowej architektury.
Uploaded | 26 października 2022 |
Tablica informacyjna na drugim peronie stacji.
Uploaded | 26 października 2022 |
Pod wiatą też są ławki, stare i brudne, ale są.
Uploaded | 26 października 2022 |
Wiata na drugim peronie stacji.
Uploaded | 26 października 2022 |
Z tego peronu odjeżdżają pociągi jadące w stronę Opola.
Uploaded | 26 października 2022 |
Tablica z nazwą stacji na drugim peronie.
Uploaded | 26 października 2022 |
Peron numer 1 widok na zachodnią stronę.
Uploaded | 26 października 2022 |
Tablica z nazwą stacji.
Uploaded | 26 października 2022 |
Wiata peronowa na pierwszym peronie.
Uploaded | 26 października 2022 |
Widok na wschód w stronę Pyskowic.
Uploaded | 26 października 2022 |
Widok z przystanku kolejowego na zachód.
Uploaded | 26 października 2022 |
Przejazd drogowy przy którym, zlokalizowany jest przystanek kolejowy.
Uploaded | 26 października 2022 |
Podkłady strunobetonowe szykowane pod wymianę.
Uploaded | 26 października 2022 |
Rozkład jazdy pociągów Przewozów Regionalnych (Polregio) jadących tylko do Gliwic i Opola.
Uploaded | 26 października 2022 |
Urok szerokiego obiektywu :), widok na budynek dworca.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 lipca 2022 |
Na budynku dworca kolejowego znajduje się jeszcze stara tablica z nazwą stacji. Nie mogę napisać że stacja jest nieczynna bo nie jest to prawdą, nie jest tu prowadzona obsługa ruchu pasażerskiego, tzn. pociągi osobowe tylko tędy przejeżdżają bez postoju handlowego.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 lipca 2022 |
Za liniami 132 i 165 jest śląska kopalnia KWK Bobrem obsługiwana lokomotywami Orion Kolej. A u mnie tylko KWB :P w zasadzie bez obsługi kolejowej (nie licząc Betransu).
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 lipca 2022 |
Widok w stronę Zabrza.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 lipca 2022 |
Perony zostały zlikwidowane przy modernizacji stacji, widok w stronę Bytomia.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 lipca 2022 |
Wyjście do miasta jeszcze zostało na budynku stacji.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 lipca 2022 |
Budynki dworcowe od strony podjazdu, niszczeją, są od lat nieużywane.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 lipca 2022 |
Droga dojazdowa do nieużywanej od lat stacji.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 lipca 2022 |
Oznaczenie: EN57-123
Rok produkcji: 1965
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
EN57-123 jako pociąg osobowych relacji Opole - Wrocław.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dawny budynek stacji w Dąbrowie Niemodlińskiej.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dworzec.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Perony w Dąbrowie Niemodlińskiej.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Tory i perony.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą przystanku kolejowego.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Perony w Dąbrowie Niemodlińskiej.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok w stronę Brzegu.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok w stronę Opola Głównego.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EP07-361 ex EU07-361
Rok produkcji: 1985
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
EP07-361 w tradycyjnym malowaniu z pociągiem pospiesznym relacji Wrocław Główny - Warszawa Zachodnia, na pełnym dozwolonym biegu przejeżdża przez stację bez zatrzymania.
Uploaded | 2 stycznia 2019 |
Oznaczenie: WM-15A Nr 6434
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: WM-15
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Drezyna WM-15A 6434 zatrzymała się przez moment na stacji.
Uploaded | 2 stycznia 2019 |