Test
Widok na budynek dworca od podjazdu (strona zachodnia).
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Widok na budynek dworca od podjazdu (strona wschodnia).
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Ujęcie z drugiego peronu na budynek dworca kolejowego.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
W poczekalni jest jedynie biletomat spółki Polregio.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Kasy biletowe niestety są zamknięte. Cóż może z uwagi na dzień wizyty.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Poczekalnia dworcowa oraz elektroniczne i papierowe rozkłady jazdy pociągów.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Wejście do budynku dworca od strony peronów.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Podwieszana informacja z numeracją torów i peronu.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Tablica kierunkowa pod wiatą peronową.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Tory przy tym peronie są wykorzystywane raczej w ruchu towarowym niż pasażerskim.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Duża tablica z nazwą stacji na trzecim peronie stacji.
| Uploaded | 14 września 2025 |
Peron trzeci, raczej mało wykorzystywany w ruchu osobowym.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Widok na wiatę peronową na trzecim peronie stacji.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Zejście z trzeciego peronu stacji do przejścia przez tory.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Wejście na drugą platformę od wschodniej strony.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Z tego peronu odjeżdżają pociągi jadące w kierunku Opola.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Tr numer 3, ujęcie na zachód.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Niezadaszona część drugiego peronu i ławka pod chmurką.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Oznaczenie torów i peronu.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Widok na całą wiatę drugiego peronu od zachodniej strony, ujęcie z pierwszej platformy.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Duża wiata przystankowa na drugim peronie od wschodniej strony.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Zejście jest dwustronne (na zdjęciu strona wschodnia zejścia z drugiego peronu).
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Zejście z drugiego peronu do podziemnego przejścia pod torami.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Wyjście na peron numer 3, nie ma tu windy dla niepełnosprawnych.
| Uploaded | 14 września 2025 |
Przejście pod torami.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Zejście do podziemnego labiryntu łączącego wszystkie perony stacji.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Pod zadaszeniem jest tablica kierunkowa wskazująca kierunki jazdy na Gliwice i Opole.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Niezadaszona zachodnia część pierwszego peronu stacji.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Zadaszenie od zachodniej stronie na pierwszym peronie.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Peron numer 1 widok w kierunku z zachodu na wschód.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Nastawnia w obrębie peronów stacyjnych.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Ujęcie w kierunku Opola.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Kadr w kierunku Gliwic.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Mały plac obok budynku dworca kolejowego.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Strzelce Opolskie razy trzy, są tutaj trzy perony do obsługi pasażerów choć czynna jest jedynie w ruchu pasażerskim linia 132.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Kozły oporowe jako zakończenie dwóch torów bocznych.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Niezelektryfikowana bocznica na stacji w Strzelcach.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Oznaczenie: EN57AL-2104 ex EN57-1525
Rok produkcji: 1983
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Pociąg R 46215 jedzie od Opola Głównego do Wrocławia Głównego, za chwilę zatrzyma się na przystanku osobowym Przecza.
| Taken | 11 lipca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Oznaczenie: ET22-1060 (Nr fabryczny: 201E 1060)
Rok produkcji: 1987
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 144-6 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Na Opole z pełną rozkładową prędkością jedzie pociąg towarowy spółki PKP Cargo.
| Taken | 11 lipca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Mały budynek dworca kolejowego od strony przejazdu.
| Taken | 11 lipca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Poczekalnia jest zamknięta, może to kwestia godziny, ujęcie na budynek dworca od strony podjazdu.
| Taken | 11 lipca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Od początku linii 132 jest tutaj dokładnie 132,7 km choć pociągi jadą głównie do Opola potem mogą rozjechać się po różnych liniach.
| Taken | 11 lipca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Widok na zakończenie peronu numer 2.
| Taken | 11 lipca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Druga wiata na drugiej platformie.
| Taken | 11 lipca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Pusty peron o poranku.
| Taken | 11 lipca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Dochodzi godzina 5:35, peron jest pusty, ale za moment przyjedzie pociąg osobowy do Wrocławia, tam wsiądzie kilku pasażerów z pociągu nikt nie wysiądzie.
| Taken | 11 lipca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Kierunki jazdy pociągów, na Wrocław oraz Opole.
| Taken | 11 lipca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Oznaczenie peronu i numeracja toru.
| Taken | 11 lipca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Wejście na drugi peron, stąd pasażerowie mogą dojechać do Opola.
| Taken | 11 lipca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Tablica z nazwą stacji na pierwszym peronie.
| Taken | 11 lipca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Ujęcie w kierunku zakończenia peronu zachodniego.
| Taken | 11 lipca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Druga wiata przystankowa na pierwszym peronie, z tej wiaty raczej nikt nie korzysta gdyż pociągi osobowe zatrzymują się w przedniej części platformy.
| Taken | 11 lipca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Peron pierwszy jest oznaczony numeracją platformy oraz numerem toru.
| Taken | 11 lipca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Końcowa część peronu numer 1.
| Taken | 11 lipca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Tablica kierunkowa wskazuje dwa główne kierunku jazdy na Wrocław i Opole.
| Taken | 11 lipca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Środkowa część peronu i tablica z nazwą stacji.
| Taken | 11 lipca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Widok na wiatę peronową na pierwszym peronie przystanku z parkingu.
| Taken | 11 lipca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Uszkodzona wiata przystankowa.
| Taken | 11 lipca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Widok w kierunku zejścia z platformy.
| Taken | 11 lipca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Wejście na pierwszy (zachodni) peron przystanku osobowego.
| Taken | 11 lipca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Widok na peron "zachodni" z przejścia przez tory.
| Taken | 11 lipca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Widok od wejścia na peron "opolski" jest tu również mały budynek dworca.
| Uploaded | 14 września 2025 |
Ujęcie od końca na peron opolski w stronę wyjścia z peronu.
| Taken | 11 lipca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Kadr z góry w kierunku zachodnim.
| Uploaded | 14 września 2025 |
Poranne ujęcie w kierunku Lewina Brzeskiego ten przystanek to pierwszy punkt na długiej liście zdjęciowej tego dnia.
| Taken | 11 lipca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Zdjęcie "z góry" w stronę wschodnią, na Opole.
| Taken | 11 lipca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Kard z końca peronu w stronę Wrocławia.
| Taken | 11 lipca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Ujęcie w kierunku wschodnim.
| Taken | 11 lipca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Dla rowerów jest zadaszony parking, choć na zacinający deszcz raczej nie pomoże.
| Taken | 11 lipca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Parking dla samochodów osobowych jest naprzeciw peronu zachodniego.
| Taken | 11 lipca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Przejazd drogowy dzieli perony przystanku na dwie strony:
po zachodniej stronie peron dla pociągów jadących w stronę Wrocławia i peron wschodni dla pociągów jadących w stronę Opola.
| Taken | 11 lipca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Tablica Opole Zachodnie.
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Widok na perony stacji Opole Zachodnie.
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Tablica kierunkowa.
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Peron pierwszy na wysokości przejazdu DK45 pod spodem.
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Tablica z nazwą stacji, gablota z rozkładem oraz ławka na drugim peronie stacji.
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Na drugim peronie jest również błędnie oznaczona tablica kierunkowa (nie wskazuje Nysy).
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Wiata peronowa na drugiej platformie.
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Zejście z peronu pierwszego do miasta.
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Tablica z nazwą stacji na pierwszym peronie.
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Peron numer 1 tor 1 oraz tablica kierunkowa wskazująca błędnie kierunki jazdy na Opole oraz tylko na Wrocław zapominając o Nysie.
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Widok z peronu w stronę Wrocławia oraz Nysy.
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Ujęcie z peronu w stronę głównej stacji w Opolu.
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Wejście na peron, z którego dojedziemy do Wrocławia.
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Tu prawdopodobnie był budynek kolejowy związany ze stacją Opole Zachodnie.
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Droga Krajowa przechodzi pod torami, na górze są perony.
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Oznaczenie: EN63A-050 36WEa-050
Rok produkcji: 2018
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: EN63A
Przewoźnik: Polregio Oddział Opolski z siedzibą w Opolu
------------------------------------------
Pociąg do Wrocławia Głównego wjechał na peron stacji w Opolu.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Oznaczenie: EN63A-050 36WEa-050
Rok produkcji: 2018
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: EN63A
Przewoźnik: Polregio Oddział Opolski z siedzibą w Opolu
------------------------------------------
Nowoczesny pociąg produkcji firmy Newag wozi pasażerów pomiędzy Opolem, a Wrocławiem.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Oznaczenie: EN63A-049 36WEa-049
Rok produkcji: 2018
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: EN63A
Przewoźnik: Polregio Oddział Opolski z siedzibą w Opolu
------------------------------------------
Boczny tor stacji Opole Główne i jednostka serii EN63A oczekuje podjęcia pracy przewozowej.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Oznaczenie: EN57AL-1687
Rok produkcji: 1987
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
Przewoźnik: Polregio Oddział Opolski z siedzibą w Opolu
------------------------------------------
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Oznaczenie: EN57-792
Rok produkcji: 1970
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Przewozy Regionalne obecnie Polregio jeżdżą bardzo starym taborem, gdy tabor jest nowszy to z reguły jest zakupiony przez urząd województwa po ma jeździć.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Oznaczenie: EN57-108
Rok produkcji: 1965
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Jednostka w Polregio w malowaniu Przewozów Regionalnych czeka na zagospodarowanie przy pracy torowej.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Oznaczenie: TKt48-127
Rok produkcji: 1956
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe (Fablok)
Typ: TKt48
------------------------------------------
Oznaczenia parowozu.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Oznaczenie: TKt48-127
Rok produkcji: 1956
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe (Fablok)
Typ: TKt48
------------------------------------------
Parowóz przy opolskim dworcu, nie prezentuje się zbyt okazale. Choć od dawna stoi w nowym miejscu remontu jeszcze się nie doczekał.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Część dworca od strony miasta.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Dworzec kolejowy w Opolu od strony peronów.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Główne wyjście na perony.
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Kolejowy budynek gospodarczy w Opolu pomiędzy peronami stacji.
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
nieużywane budynki po zachodniej stronie stacji.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |

