Stacja (00006): Biała Pajęczańska
Stacja Biała Pajęczańska
Województwo: łódzkie
Gmina: Rząśnia
Potencjalne kanały kolejowe
Kanał kolejowy-częstotliwość radiowa: R7 – 150.575
Rząśnia łódzkie Polska POL “Biała Pajęczańska” D29-146
Linia 0146: Wyczerpy – Chorzew Siemkowice
Normalnotorowe
Zelektryfikowane
Zdjęcia:

Oznaczenie: DIC-40 nr 60
Rok produkcji: 2007
Producent: Plasser & Theurer (Hiszpania)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 94 71 50 23 305-6
Przewoźnik: VIAS / Electren (Hiszpania)
------------------------------------------
Wyłączona maszyna firmy Electron. Na terenie stacji Biała Pajęczańska omawiana firma ma swoją tymczasową bazę.
Taken | 6 stycznia 2020 |
Uploaded | 30 stycznia 2021 |

Oznaczenie: DIC-40 nr 56
Rok produkcji: nieznany
Producent: Plasser & Theurer (Hiszpania)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 94 71 50 23 302-3
Przewoźnik: VIAS / Electren (Hiszpania)
------------------------------------------
Maszyna torowa produkcji hiszpańskiego oddziału firmy Plasser & Theurer.
Taken | 6 stycznia 2020 |
Uploaded | 30 stycznia 2021 |

Dworzec zza torów.
Taken | 3 listopada 2020 |
Uploaded | 30 stycznia 2021 |

Budynek dworca kolejowego od strony podjazdu.
Taken | 3 listopada 2020 |
Uploaded | 30 stycznia 2021 |

Modernizacja linii 146 rzadki widok linia bez sieci elektrycznej.
Taken | 6 stycznia 2020 |
Uploaded | 30 stycznia 2021 |

Oznaczenie: RE-02 34.027-04 THOR2
Rok produkcji: 1992
Producent: Per Aarsleff (Dania)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Przewoźnik: VIAS / Electren (Hiszpania) ?
------------------------------------------
Tabliczka znamionowa palownicy kolejowej służącej do montażu nowych słupów trakcji elektrycznej.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Oznaczenie: RE-02 34.027-04 THOR2
Rok produkcji: 1992
Producent: Per Aarsleff (Dania)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Przewoźnik: VIAS / Electren (Hiszpania) ?
------------------------------------------
Palownica firmy duńskiej firmy (?) Per Aarsleff stoi odstawiona przy peronie pierwszym stacji w Białej Pajęczańskiej.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Oznaczenie: RE-02 34.027-04 THOR2
Rok produkcji: 1992
Producent: Per Aarsleff (Dania)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Przewoźnik: VIAS / Electren (Hiszpania) ?
------------------------------------------
Wyłączona palownica kolejowa.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Oznaczenie: DIC-40 nr 60
Rok produkcji: 2007
Producent: Plasser & Theurer (Hiszpania)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 94 71 50 23 305-6
Przewoźnik: VIAS / Electren (Hiszpania)
------------------------------------------
Producentem ten maszyny jest Hiszpański oddział firmy Plasser & Theurer.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Oznaczenie: DIC-40 nr 60
Rok produkcji: 2007
Producent: Plasser & Theurer (Hiszpania)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 94 71 50 23 305-6
Przewoźnik: VIAS / Electren (Hiszpania)
------------------------------------------
Hiszpańska maszyna służąca do zdejmowania trakcji elektrycznej.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Oznaczenie: DIC-40 nr 60
Rok produkcji: 2007
Producent: Plasser & Theurer (Hiszpania)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 94 71 50 23 305-6
Przewoźnik: VIAS / Electren (Hiszpania)
------------------------------------------
Po skończonej pracy maszyna DIC-40 wyłączona czeka na kolejny dzień pracy.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Oznaczenie: SM42-2581 (Nr fabryczny: 10348)
Rok produkcji: 1981
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 621 146-4 PL-ZUESA
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Grupa ZUE nabiera tłucznia na platformy i jedzie "w teren".
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Oznaczenie: 181 062-1 (Nr fabryczny: 4296)
Rok produkcji: 1961
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 181
EVN i VKM: 91 51 3 150 710-4 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division
Przewoźnik: STK Wrocław
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
Na stację w Białej Pajęczańskiej wjeżdża właśnie pociąg Lotos Kolej.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Oznaczenie: E483 255
Rok produkcji: 2011
Producent: Bombardier Transportation (Niemcy)
Elektrowozy Typu: E186; E483; EU43 i EU47 (Bombardier TRAXX)
Typ: E483
EVN i VKM: 91 51 5 170 018-3 PL-Rpool
Przewoźnik: Railpool
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
Drugie spotkanie tego dnia z tą lokomotywą, pierwsze miało miejsce parę godzin wcześniej na stacji Chorzew Siemkowice.
Taken | 11 października 2014 |
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Oznaczenie: ET22-906
Rok produkcji: 1985
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 291-5 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Na wolną drogę po sprawdzeniu składu przez mechanika czeka ET22 z kilkunastoma talbotami na haku.
Taken | 1 lutego 2014 |
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Oznaczenie: 182 057-0
Rok produkcji: 1964
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 182
EVN i VKM: 91 54 7 182 057-0 CZ-CDC
Przewoźnik: ČD Cargo a.s.
Przewoźnik: CTL Logistics
------------------------------------------
182 057-0 Czeska lokomotywa jedzie w kierunku Częstochowy.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Oznaczenie: 182 001-8 (Nr fabryczny: 4757)
Rok produkcji: 1963
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 182
Przewoźnik: Koleje Czeskie
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
Skład z nieznaną SM42 jedzie w stronę Chorzewa Siemkowic.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Wyrugowany peron drugi PKP PLK zabezpieczy ten teren pod odbudowę ... na pewno.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Widok w stronę Brzeźnicy nad Wartą.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Dawne słupy oświetleniowe stojące na drugim peronie stacji, są załadowane na platformę firmy ELECTREN.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Zdjęta sieć trakcyjna i miejsce po drugim peronie stacji.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

39,8 km linii 146. Pozostałość po peronie który już nigdy tu nie wróci.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Dworzec od strony drogi do miejscowości Biała Ameryka.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Widok na dworzec z perspektywy placu dworcowego.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Dworzec od zachodniej strony.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Toaleta dworcowa, nieczynna.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Na bocznicy w Białej został utworzony magazyn tłucznia wykorzystywanego do modernizacji linii.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Bocznica i przy szkielecie wagonu został postawiony nowy.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Nieszczęsna tablica z projektem unijnym.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Naprężnica, ciekawe czy zostanie usunięta po remontach, chyba raczej tak.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Linia wyłączona z eksploatacji więc tory rdzewieją.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Kielich z kwiatami stacyjnymi na pierwszym peronie.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Koniec peronu pierwszego i widok na bocznicę stacji.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Peron pierwszy na szczęście pozostaje nienaruszony.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Asfaltowy peron stacji Biała Pajęczańska, dziś już nie istnieje.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Dworzec z perspektywy torów, fotowoltanika na dachu to nie przypadek w czwartej najbogatszej gminie w Polsce. Rząśnia bo o niej mowa poza tym że ma pieniądze to jest bardzo źle zarządzana.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Dworzec kolejowy w Białej Pajęczańskiej od strony placu dworcowego.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Nieczynny magazyn dworcowy.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Pusta bocznica w Białej Pajęczańskiej, dziś wypełniona po brzegi tłuczniem na czas modernizacji linii.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Plac dworcowy.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Zwrotnica do toru przy bocznicy stacyjnej.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Wyasfaltowany peron 2 przeszedł do historii i już nigdy nie zostanie odtworzony.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Peron pierwszy i nieczynny tor.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Widok z drugiego peronu stacji w stronę stacji Chorzew Siemkowice.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

39,8km linii 146 po peronie obecnie nie ma już śladu szkoda nie udało się uratować tego co było potrzebne do odtworzenia ruchu osobowego.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Ostoja wagonu stoi jeszcze na bocznicy w Białej.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Widok na czynną ówcześnie linię 146 w stronę Częstochowy.
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Wagonik który stoi tu zapomniany.
Taken | 11 października 2014 |
Uploaded | 18 grudnia 2018 |

Plac prze dworcem.
Taken | 11 października 2014 |
Uploaded | 18 grudnia 2018 |
Wizyty na stacji na przestrzeni lat
1 26.03.2010 | 2 02.05.2011 | 3 10.11.2011 | 4 23.05.2012 | 5 02.02.2013 |
6 14.04.2013 | 7 01.02.2014 | 8 11.10.2014 | 9 02.10.2016 | 10 17.12.2016 |
11 10.03.2018 | 12 14.03.2018 | 13 05.07.2018 | 14 28.07.2018 | 15 06.01.2020 |
16 03.11.2020 | 17 25.06.2021 | 18 11.09.2021 | 19 29.11.2021 | 20 30.12.2021 |
21 26.02.2022 | 22 13.03.2022 | 23 22.04.2022 | 24 24.04.2022 | 25 26.06.2022 |
26 02.07.2022 | 27 10.07.2022 | 28 06.09.2022 | 29 18.09.2022 | 30 16.10.2022 |
31 27.11.2022 | 32 04.12.2022 | 33 17.03.2023 |